Forum kategorier

Bengaler ;0)

Bengaler ;0)

Medlemmer: 36
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Stamnavn Jeg vil gerne finde et stamnavn.. Men jeg er helt b´lank.. Er der nogle der har nogle gode ideer til et godt navn?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2009
Visninger:
763
Hvem kommer til Hornslet? Hvem kommer med deres smukke Bengaler til Hornslet? Jeg kommer om søndagen med Zodiac.Min første udstilling på egen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2009
Visninger:
1.038
øv øv øv øv :0( Jeg er lidt trist iadg. fik svare fra bailey blodprøve i mod rabbice og den blev ikke godkendt så nu kan jeg ikke komme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2009
Visninger:
1.519
eletrisk pels?? Nogle gange når jeg skal nusse bailey synes jeg hans pels giver stød!! som om det er eletrisk?? hvis i forstå gøre j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
553
vægt?? Hvor meget vejer jeres bengal.. bailey er de snart de 9 månder og han vejer 4,4 kg.. sidst jeg vejet ham vejet han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
3.776
3 uger til Så er der 3 uger til,at Zodiac kommer..Har lagt nye billeder ind af ham i dag.Han er 10 uger gammel nu..
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2009
Visninger:
489
seriøs opdræt ????? kunne bare rigtig godt tænke mig at spørger her i gruppen om hvordan man ser på seriøsiteten i bengal opdræt ? skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
1.971
Super opdrætter Jeg synes,at jeg vil give det her videre til andre,som ønsker at købe en kat fra et godt opdræt.. Jeg har jo købt min ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
1.000
Udstilling i Malmø.. Jeg har planer om at skulle på Udstilling i malmø her den 18 Marts.... Servige har nogle helt vilde Regler hvis man ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
1.515
Lidt unødvendig information Nu er der ikke lang tid til,at jeg får min kat.....Glæder mig så meget.. Jeg har jo set papir på den lille dreng,og ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
1.148
Udstilling Hej. Ville hører hvor mange der skal til udstilling den 8 februar? Jeg tager Nima med. Katja
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
649

Annonce