Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hjælp killinger TAGET FRA HG!! Sarah L VIP Skrevet: 14-08-2010 21:01:06 Hel allesammen! Har fået et opkald fra en venind...
Avl
Oprettet:
14. aug 2010
Visninger:
1.327
Killingernes køn? Nova har idag fået 7 killinger og de er simpelthen for kære.. Men har lidt svært ved at kønsbestemme dem.. Er det for t...
Avl
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
969
Killinger, køn hvornår gør du? Hejsa herinde... Jeg ville høre hvornår i kigger efter kønnet, hvor gamle er killingerne? Jeg har 6 små killinger h...
Avl
Oprettet:
5. nov 2009
Visninger:
2.070
Kønnet ????? Ja jeg ville høre hvornår kan man se hvilken køn ens katte killing er ??? Den er 2 uger på mandag nemlig :0)..... vi...
Avl
Oprettet:
1. okt 2009
Visninger:
505
Han eller hun? Hej Jeg er lige nu i den dejlige situation, at min skønne kat Miv er gravid og kan føde når som helst. Miv er en enest...
Avl
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
675
Er det arveligt? Jeg har en ven der havde fundet sig en super dejlig Mainecoon killing uden tavle, hvor vi så begge forældre og de 4 kil...
Avl
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
1.061
Køn, Hvornår og hvordan? Hej:) ja cirkeline fødte så i nat, hvornår er det man kan se kønnene? Og hvordan? Og så er jeg blevet spurgt om de er...
Avl
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
1.055
Avler- Undgå paring? Jeg har lige et spørgsmål til jer avlere. som både har hun og han katte. Hvordan undgår i at hun katten bliver paret h...
Avl
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
702
køn hvor tidligt kan man bedømme køn.. synes det er lidt svært
Avl
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
365
endelig fødte hun puha i vores dejlige silke som er en bla mellem bengalsk og sermeser fødte endelig i nat- går aftes, hun var gået nogle...
Avl
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
864
hvordan kom den farve min dejlige bengalske hunkat blev parret med en anden bangalsk hankat, så vi forvenet selvfølgelig marbel og spottede k...
Avl
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
763
Forkert køn på stamtavlen! Hmm ja hvad gør man lige når man har fået stamtavler på sine killinger for et godt stykke tid siden og man så finder ud...
Avl
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
671
hvornår se køn? Hejsa.. Hvornår kan man se killingernes køn? Musses er nu 1,5 døgn, og jeg syntes det er svært at se forskel :-) ...
Avl
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
9.927
den sidste kilinings køn, okay, nu har jeg fået klarlagt jeg har 3 sbi hanner, og en mco pige, men den sidste mco, hvad køn er det? http://www...
Avl
Oprettet:
30. aug 2008
Visninger:
414
killingernes køn hej i skøre katte folk... jeg stirrer mig blind på de rumper der.. LOL kan i ikke hjjælpe mig, der er 3 hvide he...
Avl
Oprettet:
29. aug 2008
Visninger:
587
Darling har født:-D Så har Darling endelig født. Det var en lang fødsel- foster vamd gik kl 8.28 og første killing kom 11.14 en hvid killin...
Avl
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
600
Avl på hellig birma Jeg er ny bruger herinde, men har oprettet mig, fordi det ser ud til, at her er en del seriøse opdrættere, som måske ka...
Avl
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
1.034
Sølvklumperne :o) Lige en lille opdatering fra Diva & Jaguar's små puslinger. De har det alle 4 super godt og trives i bedste velgåend...
Avl
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
964
Sølvkillingerne - så er det SNART ;) Hej allesammen.. :) Nu nærmer tiden sig med hastige skridt - Diva's mave vokser og vokser - hun er stor og meget flot ...
Avl
Oprettet:
18. mar 2007
Visninger:
1.204
Hjælp - Køn Er der nogen der kan hjælpe med at se kønnet på billeder? http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1192&Sho...
Avl
Oprettet:
15. mar 2007
Visninger:
359

Annonce