{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Sølvklumperne :o) {{forumTopicSubject}}

Lige en lille opdatering fra Diva & Jaguar's små puslinger.

De har det alle 4 super godt og trives i bedste velgående.

Diva er bare den HELT PERFEKTE MOR - omsorgsfuld, hjælpende, opmærksom, hengiven, stolt og super dejlig!
Hvor er det bare fantastisk at opleve.
Og hun har endda overskud til at slikke Jaguar, når han kigger forbi fødekassen, for at blære sig over sit lækre afkom smiley
Jaguar er yderst forsigtig, værner om dem og skal lige fortælle Diva af og til, at hun er super dejlig.

Jeg er lidt i tvivl mht. køn og farver
- dag 1 og 2 var jeg sikker på følgende:

HUN: Sort sølv blotched med kær hvid halespids
HAN: Sort sølv blotched
HUN: Sort sølv makrel m/u hvidt
HAN: Sort sølv makrel m/u hvidt (måske blåsølv)

MEN.. Nu synes jeg, at begge makrel-killingerne er hanner, hi hi.
Men jeg er ret sikker på, at det kære lille pus med den sødeste lille, fine, hvide halespids er en dejlig pige.
De minder alle mest om Jaguar i farverne - ingen har hvidt som Diva, dog kan de have hvidt i farvekoderne, blot fordel i striberne.

Jeg glæder mig til at vise jer de små sølvklumper =o)
Og tak til alle jer, der har fulgt med, skrevet små hilsner osv. - det varmer!

Rigtig god forårsdag til alle ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sølvklumperne :o)
  • #1   28. mar 2007 Hehe, jeg glæder mig så meget til at se killingerne når du får lagt billeder ind af dem (så vidt jeg kan se er de hverken oprettet som profil eller fotoalbum?) begge forældre er jo max skønne.. Og det er virkelig godt at høre at Diva og Jaguar enes så godt om det. At det slet ikke er sådan et hun ser ham som en trussel :o)
    Stort tillykke endnu en gang :oD


  • #2   28. mar 2007 Ihh.. det lyder da dejligt.. tillykke med dem endnu engang.. Glæder mig til at se billeder.. ;o)

  • #3   28. mar 2007 Hejsa,

    Ja, alle de farver og køn er ikke altid til at finde ud af, men det lyder som om at de har det super godt, og det er jo det vigtigste... :o)

    Jeg håber også at der kommer nogle billeder af skønhederne. Et billede siger jo mere end tusinde ord.

    Og ønske til dig og i andre om en god forårsdag herfra også..

    Knus bettina


  • #4   28. mar 2007 Godt at høre, det går som dety skal.
    Glæder mig til at se billeder af de små vidundere.


  • #5   28. mar 2007 Aiiiii søde... hvor er det dejligt at hører..... Og hvor lyder det bare til at altgår helt perfekt... super dejligt...

    Jeg glæder mig rigtig meget til at se de små pus...

    Knus Naja


  • #6   28. mar 2007 Jeg glæder mig rigtig meget på dine vegne. Stort til lykke med dem. Jeg glæder mig - ligesom de andre - til at se billeder af dem smiley

  • #7   28. mar 2007 Ihh hvor jeg dog glæder mig til at se dem. Hvis jeg havde haft mere plads og råd til en udstillings mis mere ville jeg klart havde stået på pletten når de blev sat til salg, men jeg er også så vild med dine misser.

    Jeg glæder mig også til at se hvad der kommer ud af Betina og Franz´s blue og din flotte Jaguar.

    Mvh Heidi


  • #8   28. mar 2007 Det er skønt at både Diva og Jaguar er så glade for de små.. er sikkert på at de er nogle fantastiske forældre.. glæder mig ligesom alle de andre til at se vidunderne..

Kommentér på:
Sølvklumperne :o)

Annonce