Forum kategorier

Madgruppe

Madgruppe

Medlemmer: 77
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
MOR`s mad Det bedste jeg ved er når mor ringer og spør kommer mors lille karsten hjem og spiser Skal du ikke ha lidt mad med hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
618
Nytårs menu Synes det kunne være sjovt og høre hvad i skal ha og spise nytårsaften.. Vi skal ha reklette: Så der er købt 3 sl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
1.357
Grøn karry klart jeg er med :D ihhh..jeg ELSKER mad :D Her har i en hæftig opskrift forbudt for børn under 16 ;D Meny 2-3 personer Tag til d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
750
jeg blir uden net de næste par dage på grund af flytning så det er alle hjælpe admins der står for tingene det håber jeg er i orden ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
405
Chokoladekage - super god og nem :-) Her er opskriften på vores yndlingskage: Chokoladekage: 150g margarine - røres med: 600g sukker - heri røres: 4...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.028
fattigmands koteletter slankekost en pakke koteletter i et fad hæld 2 dåser flåede tomater over og mælk til det dækker ind i ovnen en halv time tre kva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
3.143
Min tunmousse Bland 2 ds tun i vand natual(hæld vandet fra) med 1 finthakket løg, saft fra 1 citron og 2 dl. creme fraiche. Blendes e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
555
mørbrad med ost en hel mørbrad flæk den næsten igennem på midten tag en pakke italiensk skinke det tynde og læg i put ost hen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.422
blå kage 200 gram smør 200 gram sukker 5 æg en liter mælk et kilo mel 1 krus vand 3 skeer blå frugtfarve ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.004
pandekage kage er blevet bedt meget pænt om ikk jeg vil være sød at sætte min opskrift på pandekage kagen herind og jo selvfølgelig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.073
frikadellefars a la mig et halvt kilo svinekød en teske karry en lille kaffefløde og en kvart kop danskvand 2 æg og mel mix det hele og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
515
sjov mad til børn et helt sikkert hit til børn eller børnefødselsdage er at putte farve i pasta eller kartofler jeg ka finde på at kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.770
boller 50g gær 2 skefulde sukker en halv teske salt en liter mælk en liter ymer 100 gram smør eller olie og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
543
honning og appelsin kylling honning eller sirup en hel kylling en appelsin skær appelsinen ud i skiver og put ind i kyllingen tag din sirup...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.379
caviar sovs det er en kold sovs som serveres til fisk halv liter cremefraiche to dåser caviar lidt peber lidt barbecue rør ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
596
dild dressing af cremefraiche tag en creme fraiche halv liter og de krydderier du har i skabet put lidt krydderier i smag til tag dild og klip i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.026
slanke sovs tag 2 rød peber 2 gul peber 2 grøn peber en cheasy smørreost snit pebrene i små stykker og put i en gryde og hæl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.056
hej velkommen til jeg vil da godt byde velkommen til denne gruppe hvor vi ka dele de forskellige opskrifter vi har både på bagning og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
396

Annonce