491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Udstilling i Køge. Udstilling i Køge.

Hej alle.

Jeg har besluttet at tage til katteudstillingen i Køge her i weekenden som tilskuer bare lige for at se hvad det går ud på og sådan.
Jeg har kigget rundt inde på katteklubbens hjemmeside for at finde priser og for at finde en porgamoversigt så jeg måske kunne komme og se bedømmelsen af NFO.
Men hvor finder man det henne og er det ellers andet man burde se når man er der? og er det noget specielt jeg skal lægge mærke til?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling i Køge.
  • #1   22. jan 2013 Det kosterca 30-40 kr.
    Der findes ikke decideret en program for hvor når hvilken race skal op da det sker løbende igennem dagen.
    Kan anbefale at du kommer ved 10 -11.30 tiden når bedømmelserne begynder og så køber et katalog ved indgangen

• #2   22. jan 2013 Som Heidi skriver så plejer det at koste en 30-40 kr at komme ind smiley
    De almindelige bedømmelser starter ved en 11 tiden og der dømmes norsk skovkat løbende i løbet af dagen ved flere forskellige dommere smiley Omkring frokost/sidst på eftermiddagen slutter de almindelige bedømmelser, og efter en kortere pause er der scene show smiley

• #3   24. jan 2013 hvad går Scene show ud på ? smiley

• #4   24. jan 2013 Pernille - Scene show er der hvor de bedste katte hos dommeren kommer op på scenen og konkurrer mod hinanden indbyrdes smiley
    Der er 4 kategorier (perser/exo, semilanghår, korthår og orientalsk) og inden for hver kategori vælger dommeren at nominere en hankat, hunkat, hankastrat, hunkastrat, ungdyr (6-10 mdr) og en killing (3-6 mdr) - hvis dommeren altså synes de er gode nok. Det er så alle hankattene i f.eks. semilanghår der konkurrer mod hinanden på scenen smiley

• #5   26. jan 2013 Er der forskel på hvilke racer der kommer på hvilke dage ?

• #6   28. jan 2013 Pernille - Nogle gange er der, nogle gange er der ikke smiley det er man nødt til at gå ind på den afholdende klubs hjemmeside og læse om smiley

Kommentér på:
Udstilling i Køge.

Annonce