893 visninger
|
Oprettet:
Vild med dyr/udeliv {{forumTopicSubject}}
Nogen der var med til messen i dag?
Var selv taget der ovre for at kikke på;)
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 141
Men hold da op, nogle smukke katte der var med på den internationale udstilling. Synes bl.a. herefter af cornish rex har en viiildt lækker pelstype!
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
Jeg har også fået en hel pose smagsprøver, selvom jeg egentlig synes det var lidt pinligt at gå og samle prøver uden at købe noget.. Det eneste jeg købte var whiskas tyggestænger og en lille pose royal canin foder..
jan 2013
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
Fik smagsprøver med på noget foder der hedder Go Care Royal, som ikke indeholder korn, og mine misser er helt tossede med det, så det tror jeg da jeg skal prøve næste gang der skal købes nyt.
Nogen der kender det foder, har prøvet det?
jan 2013
Er der nogler der kender Olivers ? - er det det sammen som Orijen ?
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 54
Olivers er ikke samme fabrikat som Orijen der er uden kornprodukter og et kvalitetsprodukt indenfor tørfoder.
jan 2013
Beklager at være lidt af en lyseslukker ): - men det foder er fyldt med korn....
Med hensyn til Orijen, så blev jeg forvirret, fordi jeg inde på en forhandler af BARF's hjemmeside læste, at hun kun soldte det bedste af det bedste, og fodre selv sine hunde med Olivers, men det var kun Orijen hun havde i butikken. Jeg har selv læst at Orijen skulle være noget af det bedste med en kødprocent på 80% - men har indtryk af at det er et nyt produkt, så jeg tænkte at Olivers måske havde skiftet navn til Orijen af en eller anden grund.
Men jeg har købt Orijen - som i øvrigt er billigere end Royal Canin og mere drøj i brug, fordi det mætter mere. Da jeg kom hjem med det igår, var det kun min gamle Romeo som ville smage - og han ikke bare smagte, men han kastede sig over det. Men frøken meget kræsen, ville ikke smage igår - det lugtede jo af kød og ikke som RC ;o). Jeg havde dog lagt lidt i vindueskarmen, og det valgte hun så alligevel at spise her til aften, efter at hun for første gang har fået blandet lidt hakket rå kylling i sin vådkost, og spist alt op - jeg er så stolt af lille Po - to store skridt på én aften, det er så flot :O))) Jeg havde dog "glemt" at lægge tørkost til hende her til morgen og sprunget frokosten over, så det eneste hun havde fået idag var vådkost til morgenmad. Så hun havde en god appetit...
mar 2011
Har læst lidt mere om det der Orijen, det lyder som et godt foder, må se om jeg kan få fat på en lille pakke så jeg kan se om mine 2 kræsenpinde kan li det
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
jan 2013
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Og så gik jeg steward (hjælper for dommeren, og den der præsenterer kattene på scenen til Best In Show), og det var bare rigtig hyggeligt..
mar 2011
jan 2013
Men ellers kan du købe det på nettet f.eks. Zooplus.dk - de har også 400 gr.poser til omkring 40 kr. De har desuden et stort udvalg af kornfri og økologiske produkter - både tørkost og vådkost. Jeg har selv lavet en lang liste, som jeg skal have købt til den første. Min ene kat er ikke vild med Orijen desværre, så jeg vil prøve at bestille Applaws og Happy Cat (den uden korn) hjem på prøve, og se om det kan friste. Ellers er der også Porta 21 sensitive og Acana....Noget må frøken kræsen da kunne lide ;O)) Min anden kat er vild med Orijen, men har desværre svært ved at få fat i det p.g.a den flade snude ):
Men jeg kan anbefale dig at handle ved zooplus, for de giver en kanon god service og gratis hurtig levering ved køb over 300 kr.
mar 2011
Vild med dyr/udeliv