409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad indebærer juniorhandling? Hvad indebærer juniorhandling?

Jeg skal på min 2 udstilling i denne måned og har min 10 årige søster med, som jeg egentlig havde tænkt skulle prøve at præsentere katten..
På hjemmesiden kan jeg se at der står noget om juniorhandling for børn under 12.. Hvad indebærer det? Hvad vil det sige?

Når hun er med går jeg ud fra at den ene af os skal betale entre, men hvordan fungerer det? Jeg er jo ikke meget for at skulle lade hende vente ude alene eller benytte en anden indgang..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad indebærer juniorhandling?
  • #1   12. jun 2013 Du kan jo får hende med ind om morgen sammen med dig, hun behøver ikke vente nogen steder ect.
    Juniorhandling er at hun låner din kat og kommer op til person fra Jyrak som er dommer under/for juniorhandling.
    Hvor hun skal fremvise katten og dommeren vil komme med nogle hygge spørgsmål så hun for tæller lidt katten ect.
    Jeg mener at de på et tidspunktet evt under Best in show alle dem der har været med kommer op på scenen.
    Men Lone herinde kan nok fortælle mere op det , men hun nogle gange har stået for det.

• #2   12. jun 2013 Juniorhandling er et rigtig hyggeligt tiltag, hvor børnene kan melde til og så skal fortælle lidt om katten. F.eks. navn, farve og alder osv.
    Og som Heidi så skriver, så kommer de op på scenen med dem og bliver placeret og får en lille præmie.
    Jeg har tidligere haft lånt min store røde bamse ud til en pige, der ikke selv havde kat med. Du kan se lidt billeder her (link fjernet)

Og nej, når din datter kommer sammen med dig i morgenen, så går I jo bare ind sammen smiley Nogle gange er det jo hele familien der er med sammen for at udstille en enkelt kat, og alle kommer bare ind smiley (til de alm. udstillinger, nogle af dem hvor vi er en del af noget andet som f.eks. Vild med dyr messen og Herning Landsskue er der begrænsning på, men det er kun pga. de andre arrangører) smiley

• #3   12. jun 2013 Det tror at jeg prøver at spørge hende om hun har lyst til (tror dog jeg kender svaret på forhånd smiley ).. Det lyder som en super idé for både Aslan og Emma..

• #4   12. jun 2013 Det tror jeg da helt bestemt at hun vil smiley God fornøjelse med det

• #5   12. jun 2013 Ak ja jeg venter bare på min lille niece bliver gammel nok til at komme med.
    Så skal hun også prøve juniorhandling.
    Man kan ikke start fortidig hun skulle gerne blive så katte tosset som bedstemor, tante og resten af den katte tosset familie smiley

• #6   12. jun 2013 Hehe.. Min søster skal nu nok komme efter det.. Hun er allerede under skarp indflydelse fra storesøster selvom resten af familien ser katten som nytte/stald dyr snarere end kæledyr og i den grad synes at jeg bruger for mange penge på mine katte.. De synes også jeg er mærkelig når jeg snakker om stamtavlekatte.. Det er også først i februar i år jeg fik overtalt familien til at køre katteflokken til dyrlæge og få dem neutraliseret og vaccineret.. Men det blev gjort og den ene af hunkattene havde faktisk begyndende livmoderbetændelse da hun blev åbnet.. Men det var et sidespring..

• #7   12. jun 2013 Cawani - Sejt at du fik din familie påvirket til at gøre det! Thumbs up! smiley

• #8   12. jun 2013 Cawani: kys kys kys

Kommentér på:
Hvad indebærer juniorhandling?

Annonce