Kredsmøde om FIP i Randers {{forumTopicSubject}}
Så er det tid til kredsmøde i JYRAK Kreds Randers igen.
Emnet er denne gang FIP, og den indsamling der er i gang til FIP-forskningen.
Vi får besøg af de dejlige kvinder fra FIP-Rafflen.
Tid og sted: Onsdag den 3. maj 2006, klokken 19.30, Bøsbrovej 16, 1.sal, lok. 2 eller salen.
Der vil også være mulighed for at se nærmere på - og røre ved - månedens kat, denne gang Tyrkisk Angora.
Kaffe og kage koster 15 kroner, tilmelding ikke nødvendig.
Håber det er i orden at reklamere lidt for vores kredsmøde herinde, det er ikke noget jeg tjener penge på, det er bare et tilbud til alle kattetosser, om at komme ud og møde andre kattetosser og lære lidt om katte undervejs.
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 89
men skal føde ved kejsersnit torsdag
håber det blir spænde kan i hygge jer
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Mødestedet er Vorup Bibliotek, enten mødesalen bagved biblioteket, eller mødelokale 2 ovenpå biblioteket, indgang bag i bygningen i det fjerneste hjørne.
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Det plejer nu at være til at finde vej om onsdagen - for det meste kan man følge alle de andre biler, fodgængere og cyklister - og ellers er det ikke til at undgå at se biblioteket....
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Jeg er "en af de dejlige damer" som Gizzemissen omtaler
Kristina E. Ja det er muligt at indbetale penge til FIP-forskningen, du kan gøre det direkte på (link fjernet) eller på JYRAK udstillinger året rundt.
Næste gang vi har raffle-boden med er til jubilæumsudstillingen i Fredericia og næste gang igen er i Ribe.
Man kan støtte forskningen på to måder, enten ved at donere gaver til raflet (som er en form for Amerikansk lotteri) eller ved at købe lodder i rafle-boden. Vi håber selvfølgelig at man gør begge dele.
Vi startede med rafle-boden sidste sommer og har indtil nu samlet hen ved 40.000 kr sammen til forskningen.
Det foregår på den måde: at vi får donationer i form af gaver fra både privatpersoner (opdrættere/kælekattejere osv) og fra handlende (alle slags). Disse gaver bliver så udloddet i vores bod og de indkomne penge bliver ubeskåret sendt til Winn Feline Foundation og øremærket FIP-forskning.
Lodder og diverse "udstyr" til boden har Birmaringen doneret ( jeg er den ene part af grundlæggerne af Birmaringen :-))
JYRAK giver os gratis plads på alle deres udstillinger og donerer selv et stort beløb hvert år til forskningen.
Nå nu fik jeg mig talt varm.
Skulle der være spørgsmål, vil jeg gerne forsøge at besvare dem, så godt som muligt. Har jeg ikke på stående fod svaret, vil jeg hurtigst muligt indhente de nødvendige oplysninger hos Susanne Wehnert, som er en stor kapacitet på området specielt og sygdomme generelt.
Med venlig hilsen
Lone
Kredsmøde om FIP i Randers