1.704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Summer camp udstilling i Vrå 21+22. Juni Summer camp udstilling i Vrå 21+22. Juni

Der er nu åbnet for tilmeldinger til udstillingen i Vrå den 21. og 22. juni 2014.

Sidste frist for til- og framelding er denne gang fredag 6. juni 2014 kl. 20.00 - ingen undtagelser!
Efter sidste frist hæfter man for betaling af udstillingsgebyr for katte, der stadig er tilmeldt jvf. FIFe Show Rules.

Hal: Idrætscenter Vendsyssel, Stadionvej 17, 9760 Vrå .
Udstillingsdage: 2 dage, 2 certifikater - alle racer begge dage!
Lørdag:
Breed BIS for MCO under forudsætning af min. 50 tilmeldte MCO og min. 50 øvrige kat. II katte.
Søndag:
Breed BIS for EUR under forudsætning af min. 50 tilmeldte EUR og min. 50 øvrige kat. III katte / alternativt special show for EUR.

Inviterede dommere:
Vera Vasilieva, RU - All round
Elena Noskova, RU - All round
Lee Selassa, NL - I, II
Sabine Drieling, D - III, IV
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Helene Reiter, D - All round

Dommerelever:
Marc Crastucci, F - III (parallelbedømmelse)
Dorte Kaae, DK - III (parallelbedømmelse)

Som sidste gang er der mulighed for at overnatte i Hjørring Kommunes hytteby for dem der er hurtige - der er mere information her: http://www.jyrak.dk/index.php?Sectio...1&LanguageID=1

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Summer camp udstilling i Vrå 21+22. Juni
  • #1   6. apr 2014 Uhh jeg glæder mig helt vildt til udstillingen - men jeg må skuffe jer, jeg deltager altså kun søndag

Har tilgengældt tilmeldt
    Wawe's Lambda A3 BWO Lillemor aka Leah - kl. 9
    IC FI*Kassilan Naiad - kl. 5
    IC DK Rothes Nellie - kl. 5

IC DK Rothes Lukas - kl. 5 (forhåbentligt skal det ændres til kl. 3)
    DK Abimbola Augustus - kl. 11
    DK Abimbola Bao - kl. 11

Nu holder jeg på at jeg har gjort mit til Breed BIS for Eur
    Jeg har i hvert fald ikke mere jeg kan støve af - forventer der kommer nogle killingekøbere også.

• #9   6. apr 2014 Louise - Winnie W opdrætter Silkirk Rex, som skal have lang pels med krøller smiley

• #11   6. apr 2014 Louise - nej der er desværre ikke så mange selkirk rex'er i DK endnu, men mon ikke det kommer stille og roligt.

Hvilken dag regner du med at deltage? dem begge eller ?

• #17   6. apr 2014 Jeg har min Pudderkvast med begge dage, overnatter i Vrå og er der søndag med to europeer smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #18   6. apr 2014 Winnie...Hold da helt op 2 dejlige smukke guldklumper du har fået dig, sukkk smiley

Kan så sandelig godt forstå du glæder dig til de er klar til at komme hjem til dig, For de er da såå bedårende. Stort Tillykke med dem Winnie. smiley

• #19   6. apr 2014 Mon min mor ikke kommer med en eller to til MCO breed BIS og jeg støver måske min gamle kastrat pige Catharina af .
    Og så over natter vi nok i hyttebyen sammen med de andre katte tossede .
    Og manden må blive hjemme og passer resten af husstanden smiley

• #20   6. apr 2014 Jeg støver muligvis Diego (aka SP Micharlo's Don Juan) af om lørdagen i anledning af breed BIS'et der.

Men jeg kommer HELT sikkert med så mange européer jeg kan skrabe sammen her hjemme fra. De to der allerede er tilmeldt er
    SC Eife's Ebenezar McCoy, sort sølv klassisk tabby europé hankastrat i kl. 10
    Kassilan Seudun Shemeikka, blå makrel tabby europe hankat i kl. 9
    Så har jeg for killingekøber en solgt killing med, som jeg hjælper dem med at udstille:
    Eife's Kat von D, sort klassisk tabby hunkastrat i kl. 10.
    Og lokket en anden killingekøber til at komme med
    Eife's Shoe the Bear, sort klassisk tabby hankastrat i kl. 10

Og jeg glæder mig også helt vildt smiley

• #21   6. apr 2014 Jeg kommer nok ikke, da det er lidt for langt for mig. smiley

Kommentér på:
Summer camp udstilling i Vrå 21+22. Juni

Annonce