{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

udstilingschok- kan mindskes(?) ?? {{forumTopicSubject}}

igen igen- olli skal jo til sin første udstilling lørdag 8 dage-
derfor er jeg bange for det måske er en kæmpe mundfuld for ham.

Så har tænkt om der var steder som kunne minde om udstilling men kunne have ham med hen...??

(han er generalt nem at have med..) ps har heller aldrig selv været på udstilling(jo hunde for 15 år siden-tæller ik)

Håber jo det bliver en god dag for ham- og tænk hvis det nu er sjovt.(for mig)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilingschok- kan mindskes(?) ??
  • #1   10. jul 2006 vi har dyrelæge lige ved ridehuset i århus- så der har han været..(dog ikke meget:-)) kan prøve her i lokal området:-) Er ikke super god til at gå med hans transport taske(manglende armkræfter)- hva med en tur i botanisk have?

    Ja det er i Auning:-)


  • #2   10. jul 2006 Han er vant til mange gæster fra min ex og jeg´s tidligere hjem- så måske det ikke bliver så svært, som jeg havde troet.. Han finder sig os i børn løfter ham og sår´n:-) Ok, tror vi vil tage lidt ud- her er ikke mange hvor jeg bor..

    Tak for det, ville bare synes det er ærgeligt med en skræmt kat- hvis det kan undgås(måske er han os sejere end jeg går og tro:-))


  • #3   10. jul 2006 Det vigtigste er, at du selv er helt rolig og under kontrol. For er du nervøs reagerer din kat og du risikerer både at skræmme ham og at han ikke kan bedømmes.

    Så når du ankommer til udstillingshallen, lader du ham stå i hans transportkasse, sådan han kan se sig godt omkring og vænne sig til lydene.

    Derefter tager du ham i armene og går en ganske lille tur. Så lader du ham blive i buret, til han skal gøres klar til dommerbordet.

    Oliver er jo Bimse, og det er nu sjældent, at de sådan lader sig skræmme. Så mit gæt er, at han tager hele situationen i strakt pote og bringer dine bekymringer til skamme smiley


  • #4   10. jul 2006 Lone- ok Tak for det. Ja, han er heldigvis os tryg ved sin transportkasse- da den bliver brugt til sove/hule/hygge ting herhjemme..
    Vil lige skrive det bag øret- og prøve at forholde mig roligt*S*

    Ja- det tror jeg os der kan være en chance for:-))


  • #5   11. jul 2006 Tak christina- håber bare han får en god dag:-)

Kommentér på:
udstilingschok- kan mindskes(?) ??

Annonce