{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udfyldning af tilmelding til udstil.
  • #2   10. aug 2006 hejsa ja det kan være svært at tilmedle en kat for første gang...Stambognr er det samme som regnr. det står på forsiden af din stambog eller inden i.
    Gruppe er den farve kode den har ..det skulle gerne stå efter dens farver også øverst i stambogen inden i. ved maine coon står der
    farve : f 22 sort tortie derefter kommer der GRnr. som ved den her farve er 5 håber det kan hjælpe dig hvis der står ved tilmelding EMS nr er det ved mainecoon MCO f22 og ved norske skovkatte NFO + farvekode

• #3   10. aug 2006 Du er ikke dum, når man skal prøve noget første gang er det hulme da svært.

Stambogsnummer er det nummer der står på forsidendin stamtavle det starter med FD LO (du skal skrive det hele)

Kig inde i selve stamtavlen. Der står både EMS nr (starter med NFO) gruppenummeret hmmm?? der er jeg dig svar skyldig, det bruger vi ikke hos SBI, men måske DK* KASTBERG kan hjælpe der smiley

• #4   10. aug 2006 1000 tak allesammen , sødt af jer at svare smiley
    Jeg har lige modtaget kattens stamtavle fra Norge og når man kigger på sådan en, den første gang , ja så bliver man lidt forvirret smiley jeg skal jo skynde mig at sende den videre til Jyrak , så vi kan få den på dansk , men jeg skal jo også nå at melde hende til udstilling inden jeg sender den til Jyrak smiley puha man får lidt sved på panden , bare man nu når det smiley

• #5   10. aug 2006 Anne de skal bruge de danske stambog numre.... der norske kan du ikke bruge...... hvad er det for rn udsttilling du er igang med at tilmelde dig til...??

Naja

• #6   10. aug 2006 Naja
    Jep. Derfor har jeg aftalt med Jyrak, at jeg melder Bizma til udstilling , hvorefter jeg sender stamtavle og transfer papirerne til Jyrak , så kan de sagtens nå at lave en dansk stamtavle inden jeg skal møde op på udstilling i Bogense , siger de smiley

• #7   10. aug 2006 Nå ok på den måde..... Jeg viste det ikke da jeg skulle melde os til første gang så da hun skrev hun skulle bruge de danske stambog numre da var jeg ved at falde af stole...... igang måtte jeg med at finde ud af hvordan jeg fik danske stambøger..... men det gik godt......

Naja

• #8   10. aug 2006 Ja , man bliver lidt rund på gulvet , ha ha ha

• #9   10. aug 2006 Der kan du bare se , kan ikke stave i dag ( rundt ) hi hi

• #10   10. aug 2006 Lone: Jeg har været i fuld gang med at hjælpe, og vi har fundet ud af det hele smiley

• #11   10. aug 2006 DK KASTBERG: Dejligt. smiley

Jeg er simpelthen på herrens mark med de gruppenumre smiley

• #12   15. aug 2006 Ja, der er det altså lidt nemmer med en huskat, jeg skriver bare ??? Hehe.. Men godt I fandt ud af det, jeg glæder mig godt nok rigtig meget til at se jer alle sammen i Bogense.. Kommer nemlig og kigger..
    Forresten, hvornår er det at mco og nfo'erne er der, er det lørdag eller søndag?

• #13   15. aug 2006 Hej Eva.

Det er søndag, der er semilanghårs katte.
    Så mødes vi jo igen - denne gang er det bare Jaguar og ikke Diva jeg har med smiley

Vi ses snart så =o)

Kommentér på:
udfyldning af tilmelding til udstil.

Annonce