{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang udstilling {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal på udstilling i Ebeltoft den 25 okt, og er ret ny indenfor dette område.
Min norsk skovkat skal med, men jeg kunne også godt tænke mig at få Gonzo med. Han er halv main coon og halv norsk skovkat.
Hvilken klasse hører han ind under. Er der andre muligheder end at komme op imod huskattene?
Og er der nogen som skal med til Ebeltoft??
Mvh Birgitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang udstilling
  • #1   16. okt 2006 Hvis du har en kat uden stamtavle, så kommer den ind under kategorien huskat.. I DK er der kun en kategori til huskattene, i Svrige er der også en der hedder langhårede huskatte..
    Jeg skal ikke med til Ebeltoft smiley


  • #2   16. okt 2006 Nej.. Du kan kun få ham op imod huskattene, og stortset alle dommere vil lægge ham på en sidsteplads.. Jeg har haft May (hun er nok ca //8 mco) med et par gange, og der er hun også endt som absolut allersidst.. Hendes mor ligner en huskat, og hun har klaret sig rigtig godt (EX1, BIS osv).. Så du kan tage ham med for selskab og for at prøve det, men du skal ikke regne med noget.. :o)

  • #3   16. okt 2006 //8 = 7/8 mco..
    Og jeg skal ikke med der.. Men held og lykke med det..
    www.gizzemissen.dk har en god guide til udstilling af huskatte hvis det er..


  • #4   16. okt 2006 Altså har du en god dommer får du en god og fin bedømmelse som kan være rigtig god at have.. Især den mundtlige er dejlig at få (hvis det er en god dommer der gider sige noget) Nogle siger ikke et kvæk og skriver bare standard svar på sedlen man får..

    Du kan jo få dem i dobbelt bur sammen?


  • #5   16. okt 2006 Hej Birgitte.
    Ja som de andre skriver så vil dommerne have de ligner huskatte - korthåret, og når de er langhåret ligner de for meget racekattene!! Jeg skal til Ebeltoft begge dage.


  • #6   16. okt 2006 Jeg synes godt du kan tage Gonzo med - enten udenfor bedømmelse som selskab, eller til bedømmelse - og så uden nogen forventninger overhovedet, for han ligner altså ikke en huskat.

    Jeg kommer til Ebentoft begge dage med Gizmo (huskat) og Junior (Maine Coon).


  • #7   16. okt 2006 Jeg har lige meldt begge to til. Gonzo er med i huskatte klassen, selvom han nok kommer på en sidste plads pga pelsen. men vi er med for sjov skyld, og så er ham med for basils skyld som ikke er lige så sej som hans storebror. Jeg ved nemlig ikke helt hvordan Basil vil klare det, sidst var han kun en meget lille killing.
    Håber at se nogle af jer i Ebeltoft, det kunne være lidt sjovt:)


  • #8   16. okt 2006 Gizzemissen: Hold da hvor er Gizmo flot, der er ikke noget og sige til at han har fået så mange premier.

  • #9   16. okt 2006 Birgitte P:

    Taaak.....ja, Gizmo er en dejlig dreng.

    Skal måske lige tilføje at jeg har en (pladsmæssigt uheldig) idé om at Gizmo skal have en kokarde for hver bedømmelse, hvadenten han er blevet nummer sjok eller har ryddet hylden. Derfor fylder hans kokarder så meget ;o) Men pokalerne er kun for 1. pladser. Burde egentlig tage et nyt billede, for der er kommet en ny til samlingen.


  • #10   16. okt 2006 Det lyder godt at du tager ham med, jeg synes det er sjovt og hyggeligt og tager jo også May med.. Jo flere langhårede der kommer med, jo større er sandsynligheden også for at vi engang kan få det som de har i Sverige :o)
    Held og lykke med dem begge.. Og du spørger bare hvis det er.. Jeg har jo stået i ca samme situation med May som du gør med Gonzo..


  • #11   17. okt 2006 Jeg kommer til Ebeltoft om søndagen med Zion. Måske vi ses.

  • #12   20. okt 2006 Hej jeg kommer til ebeltoft med WW 04 Troldepilegården's Shangri La og DK Thunderstone I'm A Wild One begge dage så håber da at møde nye som gamle udstillerer derovre

    www.sitecenter.dk/roldepilegaarden

    Hilsen Nikie


Kommentér på:
Spørgsmål ang udstilling

Annonce