{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dommerfordeling til Hillerød
  • #1   30. okt 2006 Ov glemte lige at skrive vi skal have en en svensk dommer igen, hun(?) hedder Sirpa Lindelöf er der nogen af jer der kender hende....??

Naja

• #2   30. okt 2006 Held og lykke til jer alle sammen som skal til udstilling i weekenden...

Glæder mig så meget til jeg selv skal afsted med Nakuru.

• #3   30. okt 2006 Hvornår skal du det...??

Naja

• #4   30. okt 2006 Det bliver først til januar, hvor der er en udstilling på fyn, for har desværre ikke kørekort, så syntes den første skal være her i nærheden, så det ikke bliver alt for stressende for Nakuru.
    Jeg har lavet en aftale med hende jeg købte Nakuru af, hun har lovet at tage med til vores 1 udstilling, og det er jeg meget glad for. Da det er nyt for både mig og Nakuru, og jeg syntes virkelig at der er meget at sidde sig ind i.
    Så blev super glad over hun ville med.
    Så vi skal afsted d. 6-7 januar, hvor der er en udstilling i Gudme, og glæder mig bare vildt meget.

• #5   30. okt 2006 Ja der er rigtig meget at sætte sig ind i... jeg er ikke selv sikker på jeg har styr på halvdelen endnu..... har også kun været afsted en gang før.... så det er jo lækkert du har en erfaren hjælper med....

Hvad er det for rn klub der holder udstilling der...??

Naja

• #6   30. okt 2006 Det ved jeg faktisk ikke. Det var bare min opdrætter som sagde at der var udstilling der. Jeg har ikke nået at kigge på det endnu.

Ved du hvor lang tid før man kan melde sig til en udstilling?

Troede faktisk at du havde været afsted mange gange til udstilling. Du virker til at have styr på det forskellige.
    Altså efter hvad du sådan skriver herinde.... så havde faktisk det indtryk at du var en erfaren udstiller... hi hi, men det er jo kun godt, for så må du være meget lærenem inden for dette område. Syntes du kommer med meget godt til KG. Altså råd og vejledning til andre osv.
    Og det er jo super dejligt.

• #7   30. okt 2006 Ih altså tak....

jeg prøver at hjælpe hvor jeg kan.... men der er også mange ting jeg selv må spørge om og heldigvis er der bare så mange super dejlige folk herinde der er mere end villige til at hjælpe....... Så hvis du har nogen sprøgsmål om noget så lav en tråd og jeg kan næste garentere at folk vil springe til for at hjælpe...

Meget af det jeg ved er noget jeg har lært her og på andre forums.....

Held og lykke...

Naja

• #8   30. okt 2006 Det er JYRAK der afholder udstilling i Gudme.

• #10   30. okt 2006 Christina.... arg det lyder sq lidt stressende... vil gerne give en hånd hvis jeg kan..... hehe...

se lige profil billedet er de ikke dygtige....

Naja

• #11   30. okt 2006 Jeg undre mig også lidt for Bengale gruppe plejer jo at være forholdsvis lille men alligevel skal mine to bedømmes af en anden end de andre bengalere...

Naja

• #13   30. okt 2006 Jo mon ikke... men de skal jo op næste samtidig.... så det er jo heldigt... jeg håber da aligevel vi støder ind i hinanden der oppe...... Og en slave det er jo altid dejligt...hehe

Naja

• #15   30. okt 2006 det kan du tro... hvem skal du have med...??

Naja

• #16   31. okt 2006 Hvor er det dejligt du har fået det med hjælpen på plads har gået og tænkt en del på dig hvordan du nu skulle klare det...

Og jeg og misserne ser frem til at i kommer forbi og hilser.

MCO gruppen kommer jo an på farven på Chana... og det har jeg ikke styr op over hovedet...

Vi ses på søndag.

Naja

Kommentér på:
Dommerfordeling til Hillerød

Annonce