{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem Kommer til udstilling i Ebeltoft?
  • #1   19. nov 2006 Hejsa...

    Jeg kommer der ned om søndagen. Har været af sted 3 gange før, men det er første gang at jeg skal af sted alene... Plejer at følges med min opdrætter....
    vil meget gerne være behjælpelig med hvad jeg kan, men er ikke ligefrem selv en haj til det endnu... hehe...
    Knuzz


  • #2   19. nov 2006 hej ;o)

    kommer - dog uden kat, men som tilskuer. dog om lørdagen , da jeg arbejder sådan (:


  • #3   19. nov 2006 det var meningen vi skulle derover, men vi har valgt at tage på en 4 dages ferie til tyskland istedet

  • #4   19. nov 2006 arj , så kommer jeg da forbi . vis jeg kan finde jer(; amanda har altså nogle vildt dejlige farver smiley

    glæder mig til at komme der over - har aldrig været ude og se en katteudstilling ;O


  • #5   19. nov 2006 Jeg kommer begge dage med Gizmo og Junior....det er kun anden gang jeg prøver at udstille racekat (er næsten veteranudstiller med huskat), så jeg tror nerverne kommer til at sidde udenpå tøjet. Det er også meget, meget længe siden jeg har haft mere end een kat med, så det skal jeg også lige tænke på.

    Men det skal nok blive superhyggeligt alligevel.....


  • #6   19. nov 2006 Kommer om søndagen med Zion.

  • #7   19. nov 2006 Hejsa =o)

    Jeg kommer også om søndagen, var desværre forhindret lørdag.
    Jeg har JAGUAR med - det bliver spændende og svært.
    Jeg vil gerne hjælpe, hvis der er noget jeg kan gøre - jeg har efterhånden prøvet en del udstillinger =)
    - Så du siger bare til, så skal vi nok få givet jer en rigtig god førstegangs udstilling :O)

    Hilsner fra Herning.


  • #8   19. nov 2006 neej , øv altså ! du skulle jo komme lørdag så jeg kunne se smukke Jaguar ! neej , hvor tarveligt ! ;o)


  • #9   20. nov 2006 Jeg kommer lørdag med Cabotine Rose.. smiley hendes første udstilling, så glæder mig ekstra meget.. smiley

  • #10   20. nov 2006 Hejsa alle sammen....

    Tusind mange tak for jeres svar og gode råd,

    Jeg har fået snakket med min opdrætter og nogle andre herinde så nu Glæder vi os rigtig meget til vores første udstilling.

    Knus herfra.


  • #11   20. nov 2006 Ihhh held og lykke til jer alle... Kommer desværre ikke forbi det forbyder mit Buget mig Piiiiv....

    Naja


  • #12   20. nov 2006 jeg og gemalen kommer lørdag- det er jo lige om hjørnet fra grenå

  • #13   21. nov 2006 Hej Katie - tak for de søde ord.
    Jeg er da ked af, at det ikke lige passer med lørdag, så du også kan se Jaguar - jeg er desværre forhindret den dag, det var ellers meningen.

    Du må have synet tilgode, eller troppe op igen søndag smiley

    Hilsner herfra smiley


  • #14   22. nov 2006 Nej nej nej nej nej KASTBJERG *tsk tsk tsk*

    Det er da DIG der må ændre planerne.. Jeg kommer jo også lørdag og jeg har jo sagt, at jeg skal pilleroderage godt og grundigt på ham *savle*

    Kommer du så til Gudme???????????????????
    Jeg har en masse skumle planer om at troppe op dernede - og sikkert begge dage.

    Annette ;-))))


  • #15   23. nov 2006 HEHE :o)
    Sorry... Det er jeg da ked af - særligt når jeg nu faktisk var tilmeldt begge dage.

    Men i hvert fald, så har jeg tilmeldt Jaguar til lørdagen i Gudme - så må vi se om det passer der smiley
    Vi tager også til Amager i december, men det er jo nok heller ikke lige der, vi støder på hinanden - desværre.

    Efter at have set et par billeder af dig på dine dejlige missers profiler, så kan jeg da se at du af og til har præsenteret Diva på scenen :o)))
    Lidt sjovt.. Hun er også bare en perle!!

    Jeg har lige fået taget nogle modelbilleder af misserne - da fotograferne manglede nogle kattemodeller og så blev bl.a. DIVA & JAGUAR udvalgt.
    Hvis du er interesseret kan du se dem på følgende link - jeg sys dog ikke alle er lige gode - det er også tydeligt på nogle billeder, at Jaguar lige er blevet "smidt" på bordet, i det sekund billedet bliver taget.. haha.
    Men det er skønt at have nogle gode billeder af dem.

    (link fjernet)

    Hilsner fra Herning =o)


  • #16   25. nov 2006 Hold da ellers lige op. De fleste er nogle rigtig gode billeder;-)))))

    Uhha hvor jeg glæder mig til at gramse løs på ham der Jaguar drengen;-)) Han bliver godtnok ikke mindre lækker med alderen hva;-))

    Annette


Kommentér på:
Hvem Kommer til udstilling i Ebeltoft?

Annonce