{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Juleudst Amager: Sidste frist imorgen! {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen smiley

Ja så er det sidste tilmeldingsfrist imorgen for juleudstillingen.. Og jeg kan bare ikke bestemme mig om jeg skal tilmelde mig.. På en måde vil jeg rigtig gerne.. For det er sidste gang jeg kan udstille Mischa som killing. og på den anden side er det jo en lang køretur og midt i en julemåned hvor der skal være råd til gaver og hygge..

Hvem kommer herinde fra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleudst Amager: Sidste frist imorgen!
  • #2   19. nov 2006 Jeg er også tilmeldt, men jeg er så i det dilemma om jeg skal melde fra igen, eller ej. *GG*

Har det samme dilemma som dig mht julen og penge osv.
    + Så er jeg ikke interesseret i at putte min store hankat ind i et enkeltbur, og det er jeg jo ikke sikret, og får først besked om det en uge inden udstillingen, og så skal jeg betale uanset.

Men nu er jeg meldt til, og så må vi tage den derfra. Kommer hvis jeg får dobbeltburet. ;0)

• #3   19. nov 2006 Jeg kommer også og glæder mig, juleudstillingen er helt vild hyggelig :o)
    Har 2 stk med, 1 ungdyr og en kastrat

• #4   19. nov 2006 Jeg kommer nu også med to stk. men det er nu også mest fordi at jeg ikke ønsker et enkelt bur og havde helt glemt at man altid kunne bede om at få et dobbelt mod betaling (som ikke er særligt meget over hvad det koster at melde ens kat til). Men man lære jo så længe at man lever og nissetøjet er ved at blive pudset af da jeg har fået at vide at hvis jeg ikke påføre mig det så...

Mega Knuzere

Lene M.

• #5   19. nov 2006 jeg kommer også med min nye Elvis
    er meget spendt på hvordan det vil gå ham, det er hans første og kun min den anden.
    men jeg glæder mig :O)

• #6   20. nov 2006 Ihhhh hvor er det bare dejligt at se at der er så mange der kommer... Jeg kommer også med mine to Bindegaler.. hihi.... Har Planer om at Jule pynte mit bur...men samtidig er det jo sesses Fødselsdag den dag så der skal jo også nogle flag på buret så den skal jeg lige have grejet.... men tror jeg er ved at have det på plads...

Glæder mig til at (håber) møde jer og jeres katte...

Og britta... så fik du en undskyldning til at tage med alligevel.... Juhuuuu

Naja

• #7   20. nov 2006 min lille Celinea kommer med med "farmor" for mor her arbejder jo i butik og kan ikke få fri.

• Dorthe
    Dorthe Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   20. nov 2006 Hej
    Jeg er helt ny her på Kattegalleriet.
    Vi kommer også. Vi, det er mig og Habakuk, min norske skovkattekilling, som d. 10.12 dog er blevet 6 mdr. og er tilm. ungdyrklassen.
    MVH Dorthe

• #9   2. dec 2006 Vi kommer også med Chip smiley

• #10   5. dec 2006 Jeg kommer også med min lille Woodie smiley
    Min kæreste og jeg er begge meldt ind i darak. Vi kan godt begge komme ind på udstillingen på søndag, ikke?

• #11   6. dec 2006 Mente, at vi har betalt og tilmeldt os. Var bare ikke sikker på, om vi begge kunne komme ind, eller om min kæreste skal betale for indganen.

• #12   6. dec 2006 Mie C: Som jeg forstår dit spørgsmål, er der styr på jeres kats tilmelding, men du er i tvivl om, om I begge kan komme ind gratis om morgenen?

Keine probleme, I er begge udstillere - og der er alligevel ikke åbent for publikummer på indtjekningstidspunktet, så der er ingen der har åbnet den pengekasse.

Håber I alle får en rigtig god juleudstilling - og at der er nogen der tager nogle julebilleder og laver et fotoalbum herinde til os der ikke skal med.

• #13   8. dec 2006 Gizzemissen - lige nøjagtigt. Det var det, jeg var lidt i tvivl om. Men det lyder rigtig godt smiley

Kommentér på:
Juleudst Amager: Sidste frist imorgen!

Annonce