{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

ang juleudstilling på søndag {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle så er tiden til at være i julehumør til juleudstillingen .Er i ved at være klar med jeres burgardiner og julepynt .Jeg var afsted sidste år og det var bare så hyggeligt min kære veninde rendte med gevinsten for bedste julepyntet bur :0)
i år har jeg 3 af vores killinger med og Juhuu Sally skal med min Datter´s den hvide det bliver hendes første udstilling så vi er lidt nervøse over hvordan hun vil tag det smiley
Vi ses til dem af jer som kommer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang juleudstilling på søndag
  • #2   7. dec 2006 Den ligger på Holmbladsgade 71, 2300 København S det er racekatten der holder den .Der er masser af killinger /ungdyr og kastrater at se på

• #3   7. dec 2006 Ja jeg kommer med min to Snow Bindegaler...... og de skal jo ikke vaskes så det er klaret.... Nemt nemt nemt..

Jeg har shoppet jule pynt og har noget lnde besluttet mig hvordan det skal se ud... næsten...

Jeg mangler lige at lave toppen af burgardinerne... skulle have lavet dem i går men pga en dårlig nyhed kunne jeg ikke samle mig om det... og jeg har planer både i aften, i morgen og på lørdag, jeg må se om jeg kan presse det ind... ellers må jeg humbukke lidt med det ud på udstillingen...

Og jo jeg glæder mig.. skal nemlig have en Dansk dommer for første gang... tror sq det er lidt anderledes.. men kan bedre fange alt hvad de siger om katten...

Naja

• #4   7. dec 2006 Britta.... Jeg er bestemt heller ikke haj til at sy gardiner så mine er lidt skæve og lidt rynkede men de går an... men helt ærligt har heller i brugt en sy maskine siden 4 klasse er sådan noget Lign...

Britta... stres den kan jeg også være med på fredag skal jeg til firma julefrokost, lørdag skal jeg til køge og jule med min far... og søndag ja der går turen til Amager... så der blir gang i den...

Naja

• #5   7. dec 2006 Kommer som publikum, da vores missere ikke må komme med på denne udstilling :.-(
    Men vil dog nyde dagen alligevel, skal jo se hvordan det går Jer allesammen og især en har jeg i tankerne xxx
    Skal rundt og se en masse dejlige missere snakke, pille osv.

Naja kommer du på disse kanter på lørdag hvor hyggeligt smiley

• #6   7. dec 2006 Ja min far bor jo i køge så skal ned til ham og jule hygge og bytte gaver.... så det blir super hyggeligt.... men føst skal vi lige ud med en krans og et lys på strøby kirkegård hvor min mormor blev lagt til vile i foråret.....

Betina.. hvem er det du tænker på.... jeg er da ikke spor nysgerring....

Naja

• #7   8. dec 2006 Jeg kommer også med Woodie. Det bliver vores første udstilling sammen, så det bliver rigtig spændende smiley

Kommentér på:
ang juleudstilling på søndag

Annonce