452 visninger
|
Oprettet:
ang juleudstilling på søndag {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle så er tiden til at være i julehumør til juleudstillingen .Er i ved at være klar med jeres burgardiner og julepynt .Jeg var afsted sidste år og det var bare så hyggeligt min kære veninde rendte med gevinsten for bedste julepyntet bur :0)
i år har jeg 3 af vores killinger med og Juhuu Sally skal med min Datter´s den hvide det bliver hendes første udstilling så vi er lidt nervøse over hvordan hun vil tag det
Vi ses til dem af jer som kommer
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Jeg har shoppet jule pynt og har noget lnde besluttet mig hvordan det skal se ud... næsten...
Jeg mangler lige at lave toppen af burgardinerne... skulle have lavet dem i går men pga en dårlig nyhed kunne jeg ikke samle mig om det... og jeg har planer både i aften, i morgen og på lørdag, jeg må se om jeg kan presse det ind... ellers må jeg humbukke lidt med det ud på udstillingen...
Og jo jeg glæder mig.. skal nemlig have en Dansk dommer for første gang... tror sq det er lidt anderledes.. men kan bedre fange alt hvad de siger om katten...
Naja
sep 2005
Britta... stres den kan jeg også være med på fredag skal jeg til firma julefrokost, lørdag skal jeg til køge og jule med min far... og søndag ja der går turen til Amager... så der blir gang i den...
Naja
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 531
Men vil dog nyde dagen alligevel, skal jo se hvordan det går Jer allesammen og især en har jeg i tankerne xxx
Skal rundt og se en masse dejlige missere snakke, pille osv.
Naja kommer du på disse kanter på lørdag hvor hyggeligt
sep 2005
Betina.. hvem er det du tænker på.... jeg er da ikke spor nysgerring....
Naja
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 455
ang juleudstilling på søndag