{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Resultater fra Hjallerup ;) {{forumTopicSubject}}

Sikke en dag i går.. smiley Jeg var afsted med både Laura og Cabotine Rose, og begge skulle op sammetid. Jeg var ved at groome Cabotine Rose da de råbte i højtalerne "Alle huskatte skal ind til dommeren, NU!" Fat i Lundkvist og ind med Laura, nåede ikke at gøre tøserne ordentligt klar. smiley

Laura fra en EX3, men jeg er alligevel skide hammerne stolt over min tøs. smiley Hun klarede det så flot, af at tage betragtning at det var hendes første udstilling, hun var godt nok sur, men hun bed eller lappede ikke. og Dommeren var utrolig begejsteret for hende, især hendes kropsbygning "Hendes ben, og krop samt størrelse, ser jeg så sjældennt hos hunhuskatte, og når temperamentet kommer vil hun kunne vinde alt" sagde han til mig. Så stolt er man i hvert falde. smiley

Cabotine Rose var alene i hendes farvegruppe, og fik en EX1, desværre ingen CAC denne gang. Jeg var meget utilfreds over dommeren, da hun intet sagde mens hun bedømte Cabotine Rose. Hun skrev ned, og sluttede med 3 negative sætninger "For tynd, for mobset og ikke i showform". Som jeg også sagde i går, jeg er skide ligeglad med EX1'eren og hun ikke fik en CAC, men vil da meget gerne have hørt noget mere fra dommeren, evt kvaliteter og mangler.

Men ja ellers en super dag. smiley

- Kristina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Resultater fra Hjallerup ;)
  • #1   2. apr 2007 Hej Kristina ;-))

Jeg kan godt forstå din afmagt. Den dommer var ikke ret god til at tale og fortælle. Jeg havde hende selv til to af mine katte, så det var godtnok ikke sjovt at udstille ved hende...

Sender lige et stort kram til dig ;-)) I øvrigt var det enormt hyggeligt at hilse på dig.

Ja Jambolan fik EX2 hos samme føromtalte dommer. Hmm ja ja - hun var sikkert bagstiv hele weekenden - hvad ved jeg..
    Pyt - for dagen efter fik han EX1 og BIV af en anden dommer, så det opvejede da lige det andet lidt smiley

Bøffedrengen (Bowtie) fik fine placeringer begge dage. Lørdag blev han nr. 3 ud af 6 og søndag nr. 2 ud af 4 sååå det var jo bare såå hyggeligt og dejligt ;-))

• #2   2. apr 2007 var kun afsted lørdag. første gang for både hende og mig. vi blev ex1 og nom. så var glad - også selvom vi var belevet ex1 uanset hvad da der kun var hende. men fik megen ros og god beskrivelse.især var han glad for hendes pels og temperament. ingen fejl eller mangler- en rigtig dejlig oplevelse- glæder mig allerede til næste gang

• #3   2. apr 2007 Zion fik sit første CAC. Der var dog heller ingen konkurrenter, men certifikatet kan ingen jo tage fra hende.

Kommentér på:
Resultater fra Hjallerup ;)

Annonce