Resultater fra Hjallerup ;) {{forumTopicSubject}}
Sikke en dag i går..
Jeg var afsted med både Laura og Cabotine Rose, og begge skulle op sammetid. Jeg var ved at groome Cabotine Rose da de råbte i højtalerne "Alle huskatte skal ind til dommeren, NU!" Fat i Lundkvist og ind med Laura, nåede ikke at gøre tøserne ordentligt klar.
Laura fra en EX3, men jeg er alligevel skide hammerne stolt over min tøs.
Hun klarede det så flot, af at tage betragtning at det var hendes første udstilling, hun var godt nok sur, men hun bed eller lappede ikke. og Dommeren var utrolig begejsteret for hende, især hendes kropsbygning "Hendes ben, og krop samt størrelse, ser jeg så sjældennt hos hunhuskatte, og når temperamentet kommer vil hun kunne vinde alt" sagde han til mig. Så stolt er man i hvert falde.
Cabotine Rose var alene i hendes farvegruppe, og fik en EX1, desværre ingen CAC denne gang. Jeg var meget utilfreds over dommeren, da hun intet sagde mens hun bedømte Cabotine Rose. Hun skrev ned, og sluttede med 3 negative sætninger "For tynd, for mobset og ikke i showform". Som jeg også sagde i går, jeg er skide ligeglad med EX1'eren og hun ikke fik en CAC, men vil da meget gerne have hørt noget mere fra dommeren, evt kvaliteter og mangler.
Men ja ellers en super dag.
- Kristina
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg kan godt forstå din afmagt. Den dommer var ikke ret god til at tale og fortælle. Jeg havde hende selv til to af mine katte, så det var godtnok ikke sjovt at udstille ved hende...
Sender lige et stort kram til dig ;-)) I øvrigt var det enormt hyggeligt at hilse på dig.
Ja Jambolan fik EX2 hos samme føromtalte dommer. Hmm ja ja - hun var sikkert bagstiv hele weekenden - hvad ved jeg..
Pyt - for dagen efter fik han EX1 og BIV af en anden dommer, så det opvejede da lige det andet lidt
Bøffedrengen (Bowtie) fik fine placeringer begge dage. Lørdag blev han nr. 3 ud af 6 og søndag nr. 2 ud af 4 sååå det var jo bare såå hyggeligt og dejligt ;-))
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 6 Emner: 46 Svar: 486
Resultater fra Hjallerup ;)