526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Oprygning af klasse? Oprygning af klasse?

Hej alle sammen.

Jeg har lige et enkelt spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er stadig en smugle ny i udstillings verden, så jeg er ikke helt inde i det hele endnu.

Jeg har været så heldig at få 3 CAP på min en kat. Har sendt blanket og kopi af cerfitikaterne ind til Felis Danica, og der er jo nok en del "vente tid". - Så mit spørgsmål går på, om jeg må tilmelde hende en udstilling i klasse 8, uden jeg har fået noget tilbage fra Felic Danica? Eller skal jeg først have en godkendelse af en art?

Jeg håber det er til at forstå. - På forhånd tak for hjælpen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprygning af klasse?
  • #1   8. okt 2007 Vivi F: Okay, tusinde tak. - Jeg troede bare jeg skulle have et svar/godkendelse tilbage af en art.
    Men det var da super lækkert, så vil jeg få meldt os til næste udstilling. =)

• #2   8. okt 2007 Lige et andet hurtigt spørgsmål.

Er der grænser for, hvor mange gange en kat må modtage cerfitikater i en klasse? Jeg tænker på, hvis man ikke ønsker at udstille i udlandet, men at man så er heldig at få flere cerfitikater i den klasse end at der kræves? Eller må man blive ved.

Håber dette også giver mening.

• #3   8. okt 2007 Vivi F: Jo det er det jeg mener, at fortsætte i samme klasse uden at tage til udlandet,og uden mulighed for at rykke en ny klasse op & bare blive i den samme.

Det var lidt øv, men så må jeg jo stoppe hvis hun får de antal cerfitikater det kræver her hjemme inde for den klasse.

Tusinde tak for svaret Vivi F & T M smiley

• #4   8. okt 2007 - ***Gallaxe ***-: Det mener jeg også at have læst et sted, en hvor og hvornår ved jeg ikke.
    Men hvis man bare må fortsætte i samme klasse i DK, uanset hvor mange cerfitikater man nu skulle være så heldig at få, uden der bliver sagt "stop, max er nået", så er det nu også ganske fint for mig. smiley
    Men det ville da være sjovt nok, at kunne komme videre uden at skulle til Sverig, Tyskland eller andet nu katten ikke elsker at kører i bil alt for længe.....

• #5   10. okt 2007 Arh det er på den måde, takker for linket * ** Christina + 3 Drille syge Killinger ** * smiley

Kommentér på:
Oprygning af klasse?

Annonce