Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottekat+udstilling
  • #1   11. okt 2007 Iben - Du skal nok lige uddybe hvad en rottekat er?
    Hvis du mener polydaktyl, hvilket jeg gætter på, så er svaret nok stadig nej.
    Er lidt i tvivl om hvorvidt det hører ind under knogle eller medfødte defekter.

Men du vil nok i hvert fald ikke komme ret langt med det. Udover opvelsen af at udstille self :o)

• #2   11. okt 2007 Ja det var det jeg mente:) Folk kalder det bare altid rottekat, men polydaktyl lyder meget bedre.

• #3   11. okt 2007 Iben - Hehe, ja, det synes jeg egentlig også ;o) Jeg var bare ikke heelt sikker på om rottekat var det med den ekstra klo, eller det med at halen lå hen over ryggen :o)

• #5   11. okt 2007 Rottekatte - luffekatte osv er katte der har ekstra tæer.
    Af den oprindelige Mainecoonbestand havde ca 40 % ekstra tæer.
    Man ved ikke med sikkerhed hvordan det er opstået, men katten har lært at leve med det og bruge det til sin fordel. Eller katten har udviklet det som et hjælperedskab.
    Tja - man ved ikke nok.
    Men polydactyle katte har flere tæer end andre katte og bruger tit disse, som vi andre bruger vores hånd.

Kig evt. ind på min HP for at læse/se mere
    Den kan findes under min profil :o)

• #6   11. okt 2007 Charlotte D - At katten har en ekstra klo. Mange maine coons har det f.eks.

Rottekat, eller frederiksberg katrte hentyder til de bestande at huskatte i Dnamark der har en ekstra klo.
    Lige som Reersø katte er huskatte uden hale, af en vis grad :o)

• #7   11. okt 2007 Herman har en ekstra "klo" på sine forpoter, men der er 2 negle i hver.

Kommentér på:
Rottekat+udstilling

Annonce