{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobbyudstilling i Nykøbing Sj. d.18/11
  • #1   30. okt 2007 Det er for alle racer og huskatte. Det er alm. udstillinger også. Så det er ikke forskellen.

Hmm, ingen der ved det?

• #2   30. okt 2007 Har fundet følgende på felis danicas hjemmeside :

Hobbyudstilling
    Specialklubberne, studiekredse og andre interessanter arrangerer hobbyudstillinger for at ”markedsføre” deres race og for at gøre opmærksom på racekatte generelt. På en hobbyudstilling må der ikke dømmes efter de internationale regler. Kreativiteten er stor mht. præmiering, her er mulighed for at vinde en præmie for ”mest blåøjede”, ”længste ører”, sødeste killing mmm. Der plejer at være god tid til at hygge og snakke, da der ingen certifikater er på spil.

Vil det sige at man ikke konkurrerer om EX1, BIV, BIS osv.?

• #4   30. okt 2007 Natascha - Huskatte er da altid velkomne på alm. udstillinger :o)

• #5   30. okt 2007 Christina og Tina - Tak for jeres svar :o) Jamen jeg skal jo også afsted for første gang med min lille killing, så det er nok meget god øvelse for os begge.

Hvad bedømmer dommerne så? Får man ikke en bedømmelse af sin kat? Eller er det 'bare' publikum der vurderer kattene?

• #8   30. okt 2007
    Hvad bedømmer dommerne så? Får man ikke en bedømmelse af sin kat? Eller er det 'bare' publikum der vurderer kattene?

• #9   2. nov 2007 hej

jeg mener det er colour pointen klubben der holder udstilling?? eller tager jeg felj..

hvis det er dem der holder den er det for alle huskatte, dvs katte uden stamtavler,
    og så er det for alle colour point katte samt gen for colour point.

dvs ingen main coon, skovkatte osv..

knus

• #10   3. nov 2007 Sanne - Det er for alle racer...

Kommentér på:
Hobbyudstilling i Nykøbing Sj. d.18/11

Annonce