Roskilde resultater? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg lige lyn-kigget forummet igennem, for at se om nogen havde oprettet en tråd om hvordan det er gået i Roskilde i går, men kan ikke lige lure det nogen steder
Hvordan gik det for alle jer der var afsted?
Jeg er super nysgerrig
For mit eget vedkommende, så havde jeg jo hele kuldet med, og de var oppe til kuld bedømmelse, og fire af dem var oppe til seperat bedømmelse..
Kuldet blev nr. 4 ud af 4.. Øv øv øv.. Sådan kan det gå når kun to af dem ligner hinanden..
Man skal have minimum tre med op, og jeg havde Eddie, Figaro og Sakarias med oppe, og de tre ligner ikke hinanden nok til at kunne vinde..
Ayla blev bedømt seperat, og hun blev kun EX, da hendes profil ikke var helt i orden, og hun stadig havde en del babypels (det er jo trods alt en 3 måneder gammel killing.. øøhh.. hehe) Der var 6 eller 7 konkurrenter i hendes gruppe.
Conrad blev EX3, og det var sådan set også hvad jeg forventede.. Dommeren sagde de samme årsager som ved Ayla. Han var i samme gruppe som Ayla, men selvfølgelig ovre hos hankattene.
Figaro blev også EX3, han blev slået af Eddie og en fra et andet kuld, og det var endnu en gang babypelsen der slog igennem..
MEN
Eddie blev EX1 og BIV...
Han tabte desværre NOM til en alt for smuk lille hun killing.. Men synes nu stadig han klarede det flot
Det var hvad alle mine killinger gik hjem med, så må vi se hvordan de klarer det på juleudstillingen
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
Bella blev EX1 (Men også nemt at blive, når hun var alene i sin klasse.. hihi)
Men hun fik ikke biv.. Derimod fik hun en flot bedømmelse.. Og hun tog det okay i forhold til det var hendes første gang.. :o) Så vi gik glade og tilfredse hjem.. hihi
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Kan slet ikke forstå at han og Sake ikke er solgt endnu, da det er dem der i mine øjne er de lækreste af alle dine søde små missere! Hvis ikke det var fordi jeg ikke ikke ikke (messer for mig selv) skulle have flere nu, så kunne de begge godt være kommet herhjem til mig. UUh altså.
Jeg glæder mig til at følge de smås udvikling. Det er heller ikke let at være på udstilling når de er så små. De er aldrig færdigt-udviklede og mange ting kan endnu nå at ændre sig.
Men at de er kære, sociale og harmoniske, det kan ingen sige imod. ;0)
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Og det var da godt at Bella fik en flot bedømmelse
Camilla, ja, det er møg svært når de er så små.. Dem der er en måned ældre vinder ofte..
Jeg regner med at Sake skal bedømmes på juleudstillingen, så det er jeg super spændt på.. Ville ikke have ham op nu her, når både Eddie og Figaro var der, da de jo alle tre er konkurrenter til hinanden.. Hehe..
aug 2006
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
Lena - ups fik da ikk hilst på dig ved udstillingen.. *S* så må de blive næste gang..
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Jeg var jo også afsted og havde en rigtig god udstilling..Havde 2 af mine drenge med og det gik super fint..
DK Vingsted´s Gentlemann kl 10, fik CAP NOM smiler var bare så stolt over at se ham på scenen, Bis gik dog til en birma
DK Vingsted´s New Star kl 9 fik sit CAC, nu mangler han kun et enkelt så er han dansk Champion og er ikke fyldt 1 år endnu
Judy
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Først var kuldet også oppe, mor her blev godt nok stolt, nr. 2 ud af 4.
Azibo var så også oppe, og han tog lige en "Gøre sig lækker, nus mig på maven tur" på bordet imens Minna Krogh skrev. Hehe. Det blev til EX2 ud af 3
Akilah's tur derefter, det blev til en flot Ex4, ud af 6-7 andre hunkillinger.
Så i det hele gik det rigtig godt synes jeg.
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Og selvfølgelig tillykke til jer andre
Judy
aug 2006
Angela det var da en skam a vi ikke fik hilst.. Må vi lige huske næste gang.. :o)
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Og tak for killingnusset Camilla ;0)
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
devouee cap nom og tabte så BIS til en flot burmilla (kastrat hun)
Yasha EX1
fine resultater til deres første udstilling...
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 8
Vores CRX Fozzy fik CAGCIB
Roskilde resultater?