{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Første udstilling i går {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Jeg havde min killing med til hans (og min) første udstilling i går. Det gik fantastisk godt, han tog alle de nye indtryk så pænt. Så jeg er sikker på at han er den fødte show-kat :o)
Det var en hobbyudstilling, så det var ren og skær hygge. Vi blev nomineret, kom på scenen og han vandt alt hvad der kunne vindes. Og en masse gode præmier. Det var en rigtig hyggelig dag.

Jeg kan varmt anbefale andre at tage med på en hobbyudstilling første gang I skal udstille jeres killing. Der var god plads (kun 63 katte), god tid og alt foregik på en stille og rolig måde, så kattene (og deres ejere) blev mindst muligt stressede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første udstilling i går
  • #2   19. nov 2007 - Sus - Tak skal du have :o) Det vigtigste var selvfølgelig at han var så sød og nem at have med. Kunne jo aldrig drømme om at udstille ham igen hvis ikke han kunne lide det. Men det gør jo ikke noget at man samtidig får nogle gode kommentarer med på vejen smiley

• #3   19. nov 2007 Jeg vil dog lige gøre opmærksom på at Nogen hobby udstillinger kan blive alt for trange, med alt for mange katte og tilskuer (og larm) på for lidt plads.
    Har selv oplevet 2 super hyggelige og gode hobby udstillinger og en totalt rædsom, som gjorde at vi holdt pause fra alt hvad der hed udstillinger i et helt år.
    Problemet er bare at det kan være svært at vide :o)
    Men generelt er hobby udstillinger nok nemmere første gang :o)

• #4   19. nov 2007 Og stort tillykke forresten :o)
    Hvilken race udstillede du?
    Men håber da snart at se dig til en international udst. så :o)

• #5   19. nov 2007 Eva K - Det er en lille birma jeg har. Han kommer med til Gladsaxe (men det er jo kun en national). Første int. bliver nok Haslev i februar :o) Til den tid er han ungdyr...

• #6   19. nov 2007 Sabrina - Okay, må vist indrømme at jeg er lidt uklar på hvad det nu er der skiller, tager vist bare med ;o)

• #8   19. nov 2007 Charlotte - Det er specialklubberne der afholder hobbyudstillingerne, så man skal lede lidt for at finde dem :o)
    Jeg fandt ved et tilfælde denne udstilling på colourpointens hjemmeside.

Hvis du er interesseret, så ved jeg tlfældigvis at der afholdes en hobbyudstilling i Hvidovre den 10. februar. Det er bicolouren der afholder den.

• #10   19. nov 2007 Jeg tror ikke man skal være medlem af en klub for at være med på hobby udstillinger. Var jeg i hvert fald ikke første gang.
    Ved også at Studiekredsen i Randers holder en i foråret engang :o)

Charlotte - Bare sådan nysgerrig, hvad har stamtavlen med det at melde sig ind i en klub? :o)

• #11   19. nov 2007 Og det er forresten ikke kun specialklubber, det er også studiekredse, og f.eks. Kattens Værn i Odense plejer også at holde en årligt :o)

• #13   19. nov 2007 Charlotte - nej, nej. Du skal bare have kvitteringen for at stamtavlen er søgt :o) Det er i hvert fald den jeg skal udstille på her næste weekend :o)
    Hehe, og kender godt det med liiige at huske og få sig taget sammen.

• #15   19. nov 2007 Charlotte - Jeps, den skulle du egentlig helst have haft med sammen med katten? :o)

• #17   19. nov 2007 Charlotte - jeg har heller ingen stamtavle til min. Og heller ingen kvittering.
    Men send en mail til din opdrætters stambogssekretær, så kan hun bekræfte at den er søgt. Det er nok hvis du vil med på udstilling.

Kommentér på:
Første udstilling i går

Annonce