725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kredsaften om sygdomme Kredsaften om sygdomme

Onsdag den 7. maj er det tid til kredsaften i Randers igen.

Temaet denne gang er:

En aften med JYRAKs sygdomskonsulent.

Susanne Wehnert kommer på besøg og fortæller blandt andet om blodtypernes betydning i avlsarbejde og om karantæneregler ved sygdom i katteriet.

Månedens Kat er Orientaler og siameser.

Foredraget er for alle og det er gratis at deltage og mod sølle 15 kroner kan man få kaffe/te og kage.

Vi begynder 19.30 og fortsætter et par timer frem, måske lidt længere hvis snakken kører rigtigt godt.

Adressen er: Vorup Bibliotek, Salen, Bøsbrovej 16, 8900 Randers

Tilmelding er ikke nødvendig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kredsaften om sygdomme
  • #1   5. maj 2008 det lyder altså spændende, ku da godt tænkes vi tog os tid til at komme og deltage, kattesygdomme er et emne som interressere mig meget

• #2   5. maj 2008 I skal være så hjerteligt velkomne.

Og denne aften med Susanne har med vilje et noget "løst" emne påsat, så er der nemlig tid til at folk kan stille spørgsmål til det der interesserer dem og til at Susanne kan gøre det hun er bedst til, nemlig at informere så vi alle kan forstå det...

• #3   6. maj 2008 Susanne har været i studiekredsen i Herning. Jeg kan meget anbefale jer i det østjyske at komme til mødet i studiekredsen i Randers.

I øvrigt har vi møde i studiekredsen i Herning torsdag aften. Her er alle også velkomne. Denne gang er det dyreadfærdsterapeut Krestina Birkow Lassen som kommer og fortæller om mulige løsninger på problemadfærd.

• #4   6. maj 2008 susanne er bestemt en stor kapacitet på sygdomsområdet....he he he og hendes mis skal snart have minitangoer.....

• #5   6. maj 2008 jeanette og johhny - håber i kommer!!!! jeg gør - og månedens kat er jo verdens bedste race !!!!! og birthe er en dejlig dame- der forøvrigt også har sygdom lige rigelig tæt på da hendes dejlige mand har leukæmi

• #6   7. maj 2008 jeg har sandelig fri, så jeg kommer også.....

glæder mig til at se jer.

Kommentér på:
Kredsaften om sygdomme

Annonce