udstillling odder...en blandet følelse udstillling odder...en blandet følelse
Hejsa....
Så er udstillingen overstået...desværre måtte jeg blive hjemme da min hunkat truede med at gå i fødsel...så manden tog afsted med 5 katte....
Oplevelsen må siges at være blandet - da vi på en dag nåede både at få en kat abset og at hente2 stk BIV NOM hjem...samt to X2'er...bror blev x1 og BIV NOM og hun X2' er
Vores anden torti pige som blev X2 og tabte til en meget meget smuk tortie pige....kan ikke lige huske hvorfra....
At vores killling blev abset syntes jeg er fatalt....årsagen var at min mand ikke nåede at få hende i buret...dvs. hendes nummer kom aldrig til at stå på buret...og han kunne gr. lydforhold ikke hører at der blev kaldt på katten..( han sotd også med en anden af vores katte på det tidspunkt) så ja..det var den show vask...SUK suk...havde glædet mig specielt til hendes vurdering...vores første bruntabby pige....
Så jeg fik desværre ikke hilst på Jer her fra kattegalleriet - hvilket jeg gerne ville...Det må blive en anden gang...
Håber at I havde en super god dag uden ABSER og hjemsendelser
anna
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
Det lyder hektisk....
Havde i kun katte til udstilling i dag?? (Søndag)
Jeg var afsted i går, og der var der problemer med mikrofonerne, hvorfor der en kort periode var ret stille...
Hvordan gik det fødslen? Var det falsk alarm?
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
anna
udstillling odder...en blandet følelse