{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstilling billund
  • #2   23. nov 2008 det er fordi jeg havde 3 killinger der skulle med, men to af dem er solgt og flyttede hjemmefra så har kun hende og ja hun er skaldet på maven, og hvis det betyder noget har jeg ikke lyst til at stille kl 07 i billund når jeg skal køre fra odense :o) ik hvis jeg på forhånd ved det betyder noget hehe så hellere vente

• #3   23. nov 2008 har bare hørt at den slags tæller ned

• #4   23. nov 2008 ja for det er en lang vej at køre hvis det er, for så vil jeg hellere vente jo

• #5   23. nov 2008 Jeg kan på ingen måde se, at et lille ar vil kunne skade. Muligvis vil det trække ned, men det bliver da sikkert en god oplevelse alligevel. Jeg mener, det skader da ikke at tage med - især ikke når du ikke kan få refunderet dine penge.

Det kan godt være at jeg ikke er så vanvittig konkurrence-minded, men Nimbus og jeg tager hhv. med for hyggens skyld, for at få en bedømmelse af ham og nogle gode, konstruktive ord med på vejen, og at møde andre katteinteresserede. Om vi vinder noget, er for mig ret ligegyldigt - og Nimbus er sikkert også ret ligeglad bare han kommer hjem igen.

Men ring og forhør i din klub.
    Vi ses muligvis i Billund, ;D

• #6   23. nov 2008 jo men det er mere fordi jeg kommer langt fra :o) ellers ville jeg dukke op hehe, jeg erogså med for hyggens skyld og så bare for at få en prof vurdereing :o)

• #7   23. nov 2008 Jeg havde en rimelig ny-neutraliseret hunkat med til Aalborg - det var vist 3 uger før hun var blevet snippet og hun var rimelig bar midt på maven. Men dommerne opdagede det nærmest ikke på grund af hendes semilange pels der dækkede på siderne.

Det bør ikke trække ned, men kan selvfølgelig gøre det hvis der er en konkurrent og I står helt lige - men konkurrenten har mavepels. Så vil den nok vinde.

Udover det bør du kunne få en bedømmelse på hende der ikke henviser til hendes bare mave...

• #8   24. nov 2008 Det MÅ i henhold til reglerne ikke trække ned hos en dommer. Men alle dommere er jo forskellige, og vurdere efter deres egne meninger.
    Hvis din kat er oppe mod en kat som er ligeså god og dommeren ikke kan bestemme sig, kan dette være med til at afgøre hvem der vinder og hvem som ikke gør.
    Jeg skal ikke sige hvad du skal gøre, men havde det været mig, så ville jeg tage med. Mest af alt for hyggens skyld, og en bedømmelse til katten.
    Hvor længe siden er det den er blevet steriliseret? Og hvor gammel er hun?

Kommentér på:
udstilling billund

Annonce