{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Udstilling Hvissinge referat {{forumTopicSubject}}

Jeg har været på udstilling i dag i Hvissinge (Glostrup).. Jeg udstillede selv på denne udstilling, og lovede at give et referat smiley

Det mest nærliggende er jo lige at sige hvordan det gik min egen kat, nemlig Mischa smiley

Dommerens kommentarer (dem af dem jeg kan tyde.. hehe):
Type: Excellent stærk krop, allerede stærke knogler/benbygning, (pæn rund et eller andet..)
Hoved: Medium lang, markerede kinder, god profil.
Øjne: Fin form, fint udtryk når hun er afslappet.
Ører: Godt placeret, medium størrelse.
Pels: Excellent kvalitet, længde og (noget jeg ikke kan tyde), Excellent (noget mere jeg ikke kan tyde.. ihhhh)
Hale: Excellent længde og godt busket.
Kondition: Excellent.
Gennerelt indtryk: Stærkt bygget, ung dame, sød!

Hun fik Ex1 (1. pladsen) ud af to (de Norske Skovkatte hunner der var 6-10 måneder og samme farve gruppe)
Og hun fik BIV (beste variation) ud af 3 (både han og hun Norske Skovkatte mellem 6-10 måneder med samme farvegruppe)
Så hun har fået to kokater + en pokal med hjem smiley
Håber det er forståeligt for dem som ikke er helt med på hvad der er hvad smiley

Hun blev desværre ikke nomineret til BIS (bedste i show) hvor der var 3 andre modstandere, alle hunner, men kan da sige at den som blev nomineret af Mischas modstandere, den vandt BOX (bedste modsatte køn) som er "2. pladsen" ved BIS. Dette var fordi hankatten vandt over den.

Der udover kan jeg sige det hovedsageligt var Hellig Birma der vandt BIS præmier i Semilanghår, der var også Persere, Perser exotic, Russian Blue, Siamesere og nogle andre jeg ikke helt kan huske der blev BIS..
Der var en Perser exotic killing (3-6 måneder) (hvis jeg husker rigtigt) der blev Mis Glostrup smiley
Den kat der blev verdens vinder 2005 var også med på udstillingen. Det var DK Seierø's Tiara of S*Escarceo's som er en Ragdoll smiley

Jeg har taget en del billeder, men mit kamera løb tør for batteri lige inden BIS uddelingerne, så har ingen billeder fra det.. Men har en del billeder af nogen af de katte som var med, som jeg selv synes var rigtig flotte, og næsten en af hver race.. Men kun næsten smiley
Ved bare ikke helt hvordan jeg skal få vist disse billeder, da jeg ikke har mere plads på min hjemmeside.. smiley

Nu er vi endelig kommet hjem igen, og Mischa tager det som om intet er hændt smiley
Dog var hun ikke super afslappet under hele udstillingen, men da vi havde været der lidt, så hjalp det da på det, og det var kun når lågen blev åbnet hun blev nervøs..

Glæder mig til næste udstilling, for selvfølgelig skal hun med igen, og til den tid skal Bazooka da også med smiley
Håber at se nogen af jer der også..!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling Hvissinge referat
Kommentér på:
Udstilling Hvissinge referat

Annonce