{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Foredrag om katteadfærd {{forumTopicSubject}}

Randers Kredsen af Jydsk Racekatte Klub (JYRAK), har onsdag den 1. februar 2006, arrangeret en meget spændende aften for medlemmer og andre interesserede, om adfærsproblemer hos katte.

Kredsen har fået fagdyrlæge Jørgen Mikkelsen fra Åbyhøj Dyreklinik i Århus, til at komme til Randers for at dele sin viden på området.

Jørgen Mikkelsen har igennem mange år arbejdet med praktisk rådgivning for katteejere, der er adfærdsproblemer med deres katte.

"Urenlighedsproblemer hører til de hyppigste problemer, især hos katte der holdes inde permanent," siger Jørgen Mikkelsen. Selv om langt de fleste katte er renlige, når de bliver neutraliserede, så er der en mindre del, der er af meget forskellige årsager besørger udenfor bakken.

Hvor der er flere katte sammen - og det er der i over halvdelen af de danske hjem, hvor der holdes kat - så kan der også være problemer med at enes. Også disse, samt mange andre problemer, vil blive berørt under foredraget.

Foredraget holdes på Vorup Bibliotek, Bøsbrovej 16, 8900 Randers, i salen omme i gården, klokken 19.30. Det koster 30 kroner at deltage i foredraget, og der vil være mulighed for at købe kaffe og kage til 15 kroner pr. person.

Alle er velkomne!

Evt. spørgsmål rettes til Esben Jørgensen, tlf: 20820696.

Venlig hilsen
Jydsk Racekatteklub


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foredrag om katteadfærd
  • #1   21. jan 2006 Hæhæ - det ender med at jeg skal til at rende rundt med et skilt i panden hvis jeg skal hilse på dem jeg efterhånden har lokket til foredrag på diverse fora. Jo flere, jo bedre. Hvis det går rigtigt godt overvejer kredsen at prøve at få fat i Roger Abrantes til et mega-foredrag. Så det er bare om at møde op, man kan altid lære noget nyt.

  • #2   1. feb 2006 Vil bare lige minde om at det så er i aften der er foredrag med Jørgen Mikkelsen.

    Hvis der er nogen der har lyst til at sige dav, men ikke aner hvem jeg er, skal I bare kigge efter en med langt mørkt hår, røde bukser, sort T-shirt og lys cardigan - så er det med 99,9% sikkerhed mig ;o)

    Håber vi fylder salen.


Kommentér på:
Foredrag om katteadfærd

Annonce