Hobbyudstilling i Randers Hobbyudstilling i Randers
Lige lidt info.
Lørdag den 18. marts afholder Jyrak Kreds Randers hobbyudstilling hos Farmland på Marsvej i Paderup.
Kunne man tænke sig at deltage skal man sende en mail til kredsformanden, det koster 60 kroner for et enkeltbur og 120 for et dobbelt med max 3 katte.
Der er begrænsede antal pladser så det er med at være hurtig.
Der er dyrlægetjek klokken 8 og udstillingen slutter klokken 16 hvorefter der er fælles oprydning.
Hobbyudstillingen er uden dommere, der vil dog være en publikumsafstemning der beslutter hvem der skal være Mis Farmland, og der er foderpræmier til vinderen samt prøver til alle deltagende katte.
Tilmeldingsinfo kan ses på www.jyrak.dk i menuen under Jyrak: Studiekredse: Randers: Program.
Måske nogen herinde havde lyst til at deltage?
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
Jeg skal følge mine spring gymnastik drenge til opvisning den dag..
Øv det ville ellers ha' været lige noget for mig..
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Måske det var det du mente alligevel ;o)
sep 2005
sep 2005
Katten skal være vaccineret senest 15 dage før og højst 2 år før udstillingsdagen og vaccinationskort skal medbringes. Katten skal desuden være sund og rask så den kan komme igennem dyrlægetjekket. Og det er simpelthen det hele.
Vi plejer på hobbyudstillingerne at få repræsenteret så mange racer som muligt fordi vi primært holder dem for at snakke med publikum og gøre dem opmærksomme på alle de racer der findes. Huskatte er naturligvis også velkomne (ellers kom jeg jo ikke).
Så det er vist mest det, det drejer sig om.
Men ellers spørger I bare Esben. Han har med garanti styr på det hele.
sep 2005
nov 2005
Gizzemissen det er også spændende for dig da..
Ved du hvornår der er hoppyudstilling igen?
sep 2005
Vi plejer at holde en hobbyudstilling om året i vores kreds. Så det bliver nok først en gang næste år.
Men hvis I bor i lokalområdet, skal I da bare komme til kredsmøder, så får I informationerne før alle de andre og kan være med til at præge kredsprogrammet.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
nov 2005
sep 2005
Jennifer: ja, kom endelig - håber også du gider hilse på mig og mine mitter ;o)
sep 2005
Og hobbyudstillinger er en rigtig god måde at finde ud af om ens katte kan lide at blive udstillet, der er ikke så meget pres på, på vores hobbyudstilling skal de jo kun tjekkes af dyrlægen, så kan de fede den i buret resten af tiden, hvis det er det de har mest lyst til.
dec 2005
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 21
sep 2005
Julie: Der plejer at blive taget masser af billeder på sådan en udstilling, så med mindre Farmlands personale frabeder sig det, er det da bare om at tage kameraet med.
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 7
men vil gerne se en tråd hvis der sker noet på fyn
Hobbyudstilling i Randers