632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hobbyudstilling i Randers Hobbyudstilling i Randers

Lige lidt info.

Lørdag den 18. marts afholder Jyrak Kreds Randers hobbyudstilling hos Farmland på Marsvej i Paderup.

Kunne man tænke sig at deltage skal man sende en mail til kredsformanden, det koster 60 kroner for et enkeltbur og 120 for et dobbelt med max 3 katte.

Der er begrænsede antal pladser så det er med at være hurtig.

Der er dyrlægetjek klokken 8 og udstillingen slutter klokken 16 hvorefter der er fælles oprydning.

Hobbyudstillingen er uden dommere, der vil dog være en publikumsafstemning der beslutter hvem der skal være Mis Farmland, og der er foderpræmier til vinderen samt prøver til alle deltagende katte.

Tilmeldingsinfo kan ses på www.jyrak.dk i menuen under Jyrak: Studiekredse: Randers: Program.

Måske nogen herinde havde lyst til at deltage?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobbyudstilling i Randers
  • #1   7. mar 2006 Øv øv øv, vi kan desværre ikke..
    Jeg skal følge mine spring gymnastik drenge til opvisning den dag..

Øv det ville ellers ha' været lige noget for mig..

• #2   7. mar 2006 Nan: Det er ikke nu på lørdag, det er først næste lørdag.
    Måske det var det du mente alligevel ;o)

• #3   7. mar 2006 Glemte også lige at skrive at jeg er tilmeldt med Gizmo og Devi, så jeg kan godt give et lille referat når jeg når hjem den aften....

• #4   7. mar 2006 Nan: Samme "krav" som på en international udstilling.
    Katten skal være vaccineret senest 15 dage før og højst 2 år før udstillingsdagen og vaccinationskort skal medbringes. Katten skal desuden være sund og rask så den kan komme igennem dyrlægetjekket. Og det er simpelthen det hele.

Vi plejer på hobbyudstillingerne at få repræsenteret så mange racer som muligt fordi vi primært holder dem for at snakke med publikum og gøre dem opmærksomme på alle de racer der findes. Huskatte er naturligvis også velkomne (ellers kom jeg jo ikke).

Så det er vist mest det, det drejer sig om.

Men ellers spørger I bare Esben. Han har med garanti styr på det hele.

• #5   7. mar 2006 Nan: Det lyder da bare fedt. Det er altid hamrehyggeligt på vores hobbyudstillinger, især fordi der ikke er nogen nerver mht. bedømmelser. Glæder mig til at se dig.

• #6   7. mar 2006 Ihh Nan hvor spændende.. Hvor er jeg træt af at jeg ikke kan komme med.. Du må endelig fortælle hvordan det kommer til at gå..

Gizzemissen det er også spændende for dig da..
    Ved du hvornår der er hoppyudstilling igen?

• #7   7. mar 2006 Camilla:

Vi plejer at holde en hobbyudstilling om året i vores kreds. Så det bliver nok først en gang næste år.

Men hvis I bor i lokalområdet, skal I da bare komme til kredsmøder, så får I informationerne før alle de andre og kan være med til at præge kredsprogrammet.

• #8   7. mar 2006 ku da tænkes vi kiggede forbi, ikke for at deltage, men for at se på alle de søde katte der garanteret er der

• #9   7. mar 2006 Jeg kommer far Viborg.. Så det er jo ikke for det er så lagt væk.. Og er medlem ved Jyrak..

• #10   7. mar 2006 johnny: det tror jeg både udstillere - og Farmlands personale vil glæde sig over.

Jennifer: ja, kom endelig - håber også du gider hilse på mig og mine mitter ;o)

• #11   7. mar 2006 Julie: Udstillingen for publikummer er fra 9 - 16 hvilket er Farmlands åbningstid. Det koster ikke noget at komme ind eftersom vi er gæster i Farmland der jo er en stor dyrehandel.

Og hobbyudstillinger er en rigtig god måde at finde ud af om ens katte kan lide at blive udstillet, der er ikke så meget pres på, på vores hobbyudstilling skal de jo kun tjekkes af dyrlægen, så kan de fede den i buret resten af tiden, hvis det er det de har mest lyst til.

• #12   8. mar 2006 tror jeg kommer ud og kigger men tror ikke min lille ms egner sig til den slags

• #13   8. mar 2006 Eva: Eftersom der ikke er dommerbedømmelser kan jeg ikke se noget problem med blandingskatte - ved selvfølgelig ikke hvad de andre udstillere siger....

Julie: Der plejer at blive taget masser af billeder på sådan en udstilling, så med mindre Farmlands personale frabeder sig det, er det da bare om at tage kameraet med.

• #14   8. mar 2006 er ikke klar endnu , indmedelse osv , katte osv.
    men vil gerne se en tråd hvis der sker noet på fyn

Kommentér på:
Hobbyudstilling i Randers

Annonce