Check af de sidste forberedelser til imorgen {{forumTopicSubject}}
Så har hun fløjet over stok og sten for at nå så meget som muligt af forberedelserne til imorgen (hvilket også har hjulpet på de belastende pre-nerves), så nu laver jeg lige en sidste tjek af mine lister og bunker og tasker.
Til katten:
- Transportkasse: Tjek
- Kattebakke: Tjek (nu med fint velour rundt om istedet for den gyselige skrigblå farve den ellers har)
- Foder: Tjek. I dagens højtidelige anledning består den af tørkost, vådfoder og cultura
- Vand: Tjek. ½-liters flaske fyldt med vand
- Godbidder: Tjek.
- Børste: Tjek.
- Legetøj: Tjek. Idag bestående af kaninøre og rævehale
Til mig:
- Madpakke: Tjek
- Drikkevare: Tjek
- Lidt godt til den søde tand: Tjek
- Bog: Tjek
- Kamera: Tjek. Og batteri ligger til opladning
Det praktiske:
- Burgardin: Tjek. Og der er klippet frontgardiner
- Bånd til frontgardiner: Tjek
- Kroge til burgardin: Tjek
- Grusskovl: Tjek
- ALLE papirer: Tjek. Deriblandt diverse udskrifter og Smokey's Papirer
- Fleecetæppe til bunden af buret: Tjek
- Kattegrus: Tjek
Kloge kloge erfarne søde mennesker, er der noget som helst jeg mangler??
Kan det betale sig at jeg har en stol med?? Det er jo en lang dag, og selvom jeg kun er 25 år, så er min krop liiige lidt ældre den man skulle tro (bla. ryg og knæ)
Puha altså. Nu kan jeg vist med god samvittighed se resten af den utraspændende håndboldkamp der spilles lige nu
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Og til menneskets søde tand skal jeg også !
Jeg kan ikke finde vores grusskovle, men må lede igen! Gider ikke slæbe på grus-kanden!
Kattegrus er der på selve udstillingen, så hvis du ikke vil slæbe, så kan du få det der - gratis.
Og ja vi tager stole med (sådan nogle telt klap sammen nogen) - jeg kan dæleme ikke stå op hele dagen: det bliver jeg for irritabel af
Men ehm.. hvad vil du servere mad til Smokey på? Du mangler vist nogle skåle.
Og hvad med vatrondeller (til ørevoks måske) og nogle små klude samt toiletpapir og plastikposer til lort
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Køkkenrulle
En stol er et MUST, din krop vil takke dig senere
...og husk at klippe kattens kløer...på katten...
Go tur
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
Åh fik vist ikke skrevet det hle på. Der lagt diverse poser i den ene taske, og han fik klippet klør igår af min veninde, som kommer imorgen og klipper dem helt (hun har kun taget spidserne af hensyn til udstillingen).
Men papir har jeg ikke fået pakket ned, det vil jeg straks gøre. Skåle har jeg pakket ned til ham. Vådfoder, cultura og tørkost er allerede pakket i skåle med fint lille låg på, så de skal bare ud af køleskabet imorgen og ned i tasken.
Hvis du ikke finder skovl må du lige sige til, så kan det være vi lige kan finde ud af noget der.
Anne:
Et styk stol er er hermed bestilt hos min far som skal køre mig imorgen tidlig.
Klør fik han klippet igår, dog kun spidserne, så min veninde kommer ned på udstillingen imorgen og klipper dem helt når han har været hos dommeren.
Poser er pakket ned - glemte bare at skrive det på - og køkkenrulle pakker jeg ned her nu.
dec 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 25
Rigtig god fornøjelse:-))
Pøj pøj......
apr 2011
Ja jeg kan simpelthen ikke finde de grusskovle
Jeg tænkte på om det mon ville være en god ide at udveksle numre så du kan finde mig hurtigt og jeg kan melde tilbage om den skovl?
apr 2011
ENDELIG færdig med at vaske Hector og tørre ham.. Det tog så 2 timer at få al den pels tør og redt ud, men flot blev han skisme. Så nu skal pelsen bare sætte sig og blive lidt mere volumniøs.
sep 2011
Hun har kun taget spidserne for at de ikke skulle blive for kortest hensyn til udstillingen. Men de er ikke klipper så langt ned som kløerne tillader hvis du forstår. Altså man kan godt klippe mere af. Men som de er klipper nu så skal de klippes igen om en uge istedet for om 14 dage.
Thilde:
Nå der var godt! Ellers siger du bare til.
sep 2011
Hans klør er altså også klippede.
Check af de sidste forberedelser til imorgen