Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæst til udstilling
  • #1   5. aug 2012 der er udstilling i vamdrup den 8-9 sep og det plejer at ligge omkring 40-50 kr at komme ind og kigge.... smiley

• #3   5. aug 2012 Der er en udstillingskalender på jyrak.dk, hvor du kan se årets udstillinger smiley

• #4   5. aug 2012 Nu skriver jeg lige indover dit spørgsmål, håber det er ok.

Kan jeg udstille min hankat som er en blanding i vamdrup? Jeg har aldrig gjort det før, så jeg aner intet om det. Hvad skal jeg vide, hvordan gør jeg, hvordan foregår det osv osv? Skriv evt i privaten hvis denne tråd ikke må spames.. smiley

• #5   5. aug 2012 Marikka nej det kan du vist ikk men kig på jyrak.dk..... ved huskatte kan udstilles så det er jo bare at undersøge det.... smiley

• #6   5. aug 2012 Marikka: Mener godt du kan udstille din blandingskat (i hvert fald ved nogle udstillinger) men den vil kun kunne stille op i "huskat"-kategorien og da den jo ikke ligner en huskat, vil det sandsynligvis ikke gå så godt.

• #7   6. aug 2012 Rikke: jeg har forsøgt at se om jeg kunne se noget ved den udstilling i vamdrup Åå siden men synes ikke jeg kunne. smiley

Charlotte: jeg var ikke klar over at katten ikke måtte ligne en racekat. Øv. smiley

• #8   6. aug 2012 det må de godt men det er jo ikk godt når de så er oppe mod huskatte.... smiley

• #9   6. aug 2012 Kristina - Der er en i Brædstrup i januar. Det er nok det tætteste du kommer på en udstilling i Århus området.

Ellers så er der Vamdrup d. 8.-9. september, Årslev i oktober og Vissenbjerg i november.
    I marts er der en på Vild med Dyr-messen i Fredericia.

Marikka - Du kan sagtens udstille din kat. FIFé standard for huskatte siger at de kan have alle pelslængder og farver. De fleste dommere foretrækker dog rundstrikkede korthårede "klassiske" huskatte, og det er din ikke. Så en top placering skal du nok ikke regne med med ham.

TICA har en anderledes udstillingsform, og de har en kategori der hedder HouseHoldPets. Det er for alt der ikke har en stamtavle. Både huskatte, ups-racekryds og sådan nogle som din kat.
    Du kan læse mere på deres danske klub her
    (link fjernet)

• #10   6. aug 2012 Rikke, jeg må indrømme, at jeg ville prøve det for sjovt, men en plads helt i bunden, ville selvf. ikke være at foretrække og så vil jeg snart hellere bare kigge på andre. :S

Eva, mange tak. Jeg vil bestemt lige kigge på det link du henviser til.. Håber at jeg på en eller anden måde vil kunne komme med til en udstilling med min kat, men med chancer for, at få en ok placering under de omstændigheder vi nu kan være memed på smiley

• #11   6. aug 2012 det kan jeg godt for du vil.... smiley det er også rigtig hyggeligt at være på udstilling med sine katte.... smiley

• #12   6. aug 2012 Mariakka - Så er det jo da heller ikke værre at blive sidst smiley Der er jo altid nogen der er nødt til at blive sidst uanset om det er racekattene eller huskattene. At blive nr. 3 f.eks. er jo ikke ensbetydende med at man ikke har en dejlig kat, bare at de andre katte til stede var bedre smiley

• #13   7. aug 2012 Okay. Synes virkelig det er svært at finde info om udstilling i Vamdrup - selv på JYRAKs hjemmeside. Har følgende spørgsmål jeg ikke har kunne finde svar på:

1. Skal man tilmelde sig som gæst?
    2: hvad tid starter og slutter det?

• #14   7. aug 2012 nej du skal ikk tilmelde dig som gæst det er kun hvis du skal have kat med..... smiley det plejer at starte kl 10- 17/18 tiden.... smiley

• #15   7. aug 2012 okay tak smiley

• #16   7. aug 2012 så lidt.... smiley

• #17   8. aug 2012 Prøv at kigge på denne side
    http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=924&WebsiteID=1&LanguageID=1

Der står der en masse om udstilling, bla. at åbningstid for publikum er 10-16. Det betyder ikke at du bliver gennet ud kl. 16., men hvis vi er færdige med sceneshowet der, så vil vi gerne kunne lukke udstillingen der. Er vi først færdige kl. 19. er publikum selvfølgelig velkomne til at blive indtil da smiley

Kommentér på:
Gæst til udstilling

Annonce