1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

miljøtræning og stimulering af killinger miljøtræning og stimulering af killinger

Hej.

Jeg har lige nu 5 dejlige killinger inde i pleje og de er omkring 4 uger gamle. Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er nogle forskellige stimuli eller ting jeg kan gøre/ udsætte dem for, som er med til at udvikle killingerne.
Ved at der er noget med påvirkning af varmt og koldt ved hundehvalpe men har ikke nogen erfaring med killinger.
Nogle der kan komme med nogle gode råd og ideer?

Hilsen Louise

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  miljøtræning og stimulering af killinger
  • #3   23. sep 2012 Mine killinger vokser op i en kravlegård midt i stuen. Det er for mig det bedste udgangspunkt, idet de kommer rigtig meget i hænder, bliver nusset af husets gæster, lærer alle lyde i huset at kende, bliver taget op og med hen i sofaen under opsyn osv.

• #4   23. sep 2012 Rolig nu.. jeg har haft killinger i pleje før og de har deres mor med som er en rigtig god, beskyttende og kærlig mor.
    Jeg blev nysgerrig grundet at jeg havde læst om påvirkning ved hvalpe.
    Men god idé med støvsuger allerede nu. Det vil jeg gøre.
    De bor i en løbegård i stuen og er i hænder flere gange om dagen. De er også begyndt at blive introduceret til kattebakken.
    Jeg har en hund som de gerne skal vænne sig til så ham har de også hilst på og Han har snust til dem, dog uden moderens nærhed, da hun stadig er meget beskyttende.

• #7   23. sep 2012 Ok..

Lotte: Jo jo kattebakken står nede i løbegården hos dem, men jeg er begyndt at sætte dem op i den og rose for at de lave noget der

Kommentér på:
miljøtræning og stimulering af killinger

Annonce