1.165 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Afføring affyres de forkerte steder om natten Afføring affyres de forkerte steder om natten

Hej Kattegalleri-brugere.

For et halvt års tid siden herinde, havde vi en problematik med at begge vores katte tissede i sofaen... det er nu heldigvis passé efter, at vores hankat blev kastreret - således at begge nu er henholdsvis steriliseret og kastreret.

Begge katte går fantastisk på kattebakke.. lige indtil vi lægger os til at sove. Vores hunkat, Nala lægger altid en dejlig morgengave til os på dørtrinnet til enten toilettet eller soveværelset (kattebakken står mellem begge døre) .. det er naturligvis en kæmpe ildelugtende lort. Det har stået på i en uendelighed.. lige siden vi fik dem til at stoppe med at tisse i sofaen, begyndte hun på denne nye adfærd. Vi fjerner lorten, sprøjter rodalon og lader det sidde et par minutter, for derefter at tørre væk.

Vi tømmer kattebakken dagligt og benytter os af uklumpende kattegrus fra Løvbjerg. Vi har prøvet en del kattegruse siden også.. både af klumpende og uklumpende arter - dog alle almindelige supermarkeds-købte.

Hvad hulen kan vi gøre? det er hver eneste morgen. Det lugter, er ulækkert og jeg føler konstant at vores gulv er beskidt. Når glæden ved at have kat bliver til, at den første hilsen på dagen er en lort man er ved at træde i... så må jeg ærligtalt sige, at den gengældne kærlighed ikke er skide høj.. specielt ikke fra morgenen af.

Beklager tonen, vil bare så inderligt gerne have et rent hjem og kærligheden til mine katte igen. På forhånd tak for hjælpen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afføring affyres de forkerte steder om natten
  • #1   5. nov 2012 Start med at prøve at have 2 kattebakker, det kan være hun ikke er tilfreds med bakkens tilstand..
    Dernæst vil jeg lige advare om at du skal huske at skylle rigtig godt efter med rent vand efter brug af rodalon, det er giftigt for katte.
    Og så skal du huske på at rodalon ikke fjerner lugten for katten men kun for dig og så selvfølgelig fjerner det bakterierne.
    Prøv at købe noget der hedder Urine off, det fjerner lugten for katten.
    Det lyder lidt til det er blevet en dårlig vane for hende og den skal i få brudt for hende, så det er bare at finde den rigtige løsning smiley

• #2   5. nov 2012 Og prøv at køb noget rigtig godt grus - Ectreme Classic eller Golden Grey, som begge er meget fintkornede grustyper og begge er klumpende grus. De fleste katte elsker fintkornet grus - helst så det er så sandagtigt som muligt. Jeg tror hun er utilfreds med gruset i bruger...det må da også hurtigt komme til at lukke rædsomt i bakkerne med det grus i bruger nu ?

• #5   5. nov 2012 Hov glemte lige en ting som kan være vigtig, er det en lukket kattebakke i har???
    Hvis det er så prøv at tage låget af, eller sæt nr. 2 kattebakke op som jeg foreslog og så lade det være en uden låg..

• #6   5. nov 2012 Ud over de andre gode råd i har fået, vil jeg lige spørge om i lukker dørene til soveværelse og wc ? For det kan også være en lille "demonstration" af utilfredshed.

• #8   5. nov 2012 Prisen på ca 70 kroner fremkommer når man benytter tilbudet 3 poser for 210. Men det er korrekt at køber du kun 1 pose, så er prisen en del højere

• #13   5. nov 2012 Det er altid en god ide at være opmærksom på tilbud, der kan være rigtigt meget at spare. Jeg kan for god ordens skyld nævne at på Maxizoo's netbutik kan man i øjeblikket få fx RC 10 kg ca. 319 kr. Det er knap 250 kr i rabat. Gratis leveret af post Danmark.
    Ellers kan jeg anbefale den tyske zooplus.de. Der er også meget sparet på alt til kat og andre kæledyr. Kan man ikke tysk, så er der en dansk hjemmeside, hvor man kan læse om produkterne og bestille på den tyske. Igen, gratis levering af GLS.

• #15   6. nov 2012 Det var så lidt Tjinsen.

Kommentér på:
Afføring affyres de forkerte steder om natten

Annonce