565 visninger
|
Oprettet:
Turn Around aktivering {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået denne ind af døren, og Nyx fangede hurtigt idéen med det, da der pludselig lå hendes yndlingsgodbidder i..
Hun fatter dog ikke det med de blå vippe dimser.. jeg har taget lågene af, så de nemmere falder ud her i starten, men hun fatter ikke hun skal ha poten op og vende dem..
Hvordan lærer jeg hende dette?
Men hun er glad for det nederste indtil videre og sys det var fedt at se hun blev så tændt på det
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/9923-turn_around_aktivering
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Altså det med at lære den hvordan de blå rør fungere, kan du ikke sætte dig ned ved siden af hende og vise hende at du putter noget i rørene, og så med en finger vise hende hvordan hun skal gøre, hvis hun ikke lige fanger den, så prøv at tage hendes pote og gør det for hende, et par gange, hvis hun altså ikke bliver sur når du fører hendes pote.
Jeg købte sådan en senses foder labyrint for ikke så længe siden og min gamle kat fortod ikke helt hvordan den fungerede, så jeg gjore det på den måde jeg lige har beskrevet, og så fattede hun budskabet..
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Poten skal jeg ikke tage i, hun kan slet ikke have hvis man tager fat på hende, hun har først nu på det seneste accepteret at vi kan tage og lige løfte/flytte hende hvis vi fx er i sofa og hun ligger på os, så kan vi tage fat og flytte hende hvis vi skal op..
Så jeg er lidt i tvivl om hvordan hun skal lære det.
Nu har jeg bare lagt lidt af hendes alm foder på brættet og så nogle stykker i hver blå dims, måske hun undersøger det nærmere i nat
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
- Tror snart ikke der, ikke er det aktiverings legetøj han ikke har :3
Og jeg gjorde det i starten, at jeg sad ved siden at og kun kom godbidder i røren og vippede dem flere gange og puttede godbidder der i så han rigtig kunne hører de landet der i.
Og så tog jeg hans andre legetøj så han ikke kunne gå over til dem og tage der fra
Turn Around aktivering