{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det at træne en kat
  • #1   9. apr 2013 hehe ja jeg har også gået og kigget på Kat Agility courser ^^ Jeg har en meget aktiv kat der hjemme som elsker at lege så jeg er gået i gang med at lave lidt klikker trøning og klargøre nogle "stave" til slalom og har en gammel tunnel de kan bruge.
    Jeg ved ikke helt endnu om han vil være intereseret men han er da lidt intereseret i at gøre ting for at få godbider smiley Den anden virker også en smule intereseret så de får begge klikker træning.

    Heheh det der med at gå på hendes fødder og at rulle tæppet sammen er sødt^^


  • #2   9. apr 2013 Rigtig flot smiley

    Men kan jo også kun konkludere ud fra videoen at for det første kan man jo se katten syntes det er sjovt, for ellers ville den jo spurte et andet sted hen og lege i et træ eller bare ligge sig fladt ned og glo på sin ejer.

    og så har ejeren jo klogeligt valgt at vidre udvikle de færdigheder som katten naturligt har, så hun har ikke lært katten noget der er unaturligt for en kat at kunne, formentligt har har katten gjort mange af de ting af sig selv og så har hun lært katten at gøre det på komando via godbidder, det er en god og fornuftig måde at lære katten tricks på..


  • #3   9. apr 2013 her i huset er det kattene der træner menneskerne og de er dælme dygtige, altså kattene smiley

    Men skal man absolut træne en kat, er det første man gør at man læser alt hvad man kan finde om kattes naturlige adfærd og konverterer det til "træning".




  • #5   9. apr 2013 Heidi og Lotte* jeg giver jer helt ret.. der er ingen tvivl om at katte selv har bestemt hvornår den ville lege med og hvornår den ikke ville.. man er slet ikke i tvivl om at den hygger sig smiley

    Marianne* du er ikke den eneste der bliver trænet dagligt smiley jeg har 4 der er særdeles vel uddannede i det at træne mennesker smiley :D

    Personligt synes jeg det er helt ok at træne sin kat så længe man holder sig til noget der udspringer af hvad der vil være naturligt for katten og så bruger enormt meget tålmodighed og en ustyrlig mængde kæl og godbidder p at lærer den det smiley


Kommentér på:
Det at træne en kat

Annonce