{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.554 visninger | Oprettet:

Bedere balance {{forumTopicSubject}}

Ja jeg træner tricks med min kat Dumbe.

Vi har brugt en masse tid på at lære ''op'' (at han stiller sig på to ben) hvor han så bliver oppe. Det går godt nu kan han blive oppe i ca. 5 sekunder

Men problemet er jo en balance der kan holde ham da det jo er et rimeligt svært trick

så tænkte på om i havde nogle idéer til bederer balance?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedere balance
  • #1   16. okt 2013 Nej, det er jo ikke naturligt for katten at stå sådan..

• #2   16. okt 2013 Beltane: Det er heller ikke naturligt for katten at bo hos mennesker

kan ikke se hvad din kommentar skal bruges til?

• #3   16. okt 2013 Jo det er det netop for tamkatten..

Du kan bruge den til at lade være med at lade katten stå på bagben på den måde, dens ryg har ikke godt af det

• #4   16. okt 2013 Den gør jo præcis som vis den væser klør?

Han har altid min hånd til støtte.

Men hør her vis du ikke kan lide den måde eller de ting jeg træner med mine katte så tag den venligst i privaten da jeg bare vil have svar på mit spørgsmål

• #5   16. okt 2013 Når den væser klør er det IKKE det samme, for der læne den sig på af noget, og den læner sig ikke med hele vægten på bagbenene

Du kan ikke træne balancen, som jeg også svarede dig på.. Hvis du ikke kan lide man ikke aer dig med hårene så lad være med at oprette et emne

• #7   16. okt 2013 Når en kat hvæsser kløer, så strækker den i hele kroppen, men vægten er fordelt.

Når beltane siger det ikke er naturligt, mener hun, at det strider imod kattens bevægemønster.
    At træne katten til at stå på bagben længe, vil svare til at vi lærte at dreje hovedet 180 grader ligesom en ugle. Men det er vores krop ikke bygget til.

Så hun giver dig et tip og det er at lade vær og arbejde med noget, der er mere naturligt for katten.

• #8   16. okt 2013 Og hvor henne har jeg skrevet han står lige op? Han stå ''væltet'' mod min hånd.

C C D: Det er ikke tilfældet og jeg aner hvad det vil sige at have kat.

• #10   16. okt 2013 C C D: Vær venlig ikke at gå ind på de andre emner da jeg godt ved de har været helt gale og jeg har skrevet ''mindre'' pænt.

Jeg træner tricks med min kat og sådan er det i ændre ikke min mening.

Jeg syntes det er forkert at gå ind på hvad en kat er skabt til. For den er ikke skabt til at være tam, fair nok at sige hvad der fysisk er muligt og skadeligt men hvad den er skabt til er helt forkert.

• #11   16. okt 2013 Jo tamkatten er netop skabt til at være tam, det er vildkatten der ikke er det smiley

Hvorfor ikke lære den tricks der ikke belaster kroppen på den?

• #12   16. okt 2013 Beltane: Vildkatte er blevet til tamkatte

det er ikke fordi der fra naturens side er skabt tamkatte og vildkatte

Det gør jeg også han har lært sit og gi' pote men det trick er et vi har trænet meget på og vi bliver ved med at arbejde videre på det

• #13   16. okt 2013 C C D:

Du siger en kat er en kat, men havd med en hest, den er heller ikke skabt til det vi mennesker bruger den til. Og hvad med en hund, den er heller ikke beregnet til at have tøj på, men alligevel får den det på. Så kan ikke helt så hvorfor en kat er anderledes.

Kailie j: jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem da jeg ikke ved nfoget om det med at træne katte smiley

• #14   16. okt 2013 Cass: Det er KG der er katte åbenbart hellige smiley

• #15   16. okt 2013 Kailie: ja nogen folk ved åbenbart ikke at de katte de kalder "tammekatte" har en fortid som vildkatte

• #16   16. okt 2013 Cass: Ihh nej Tamkatte og Vildkatte har intet med hinaden at gøre smiley

• #17   16. okt 2013 Kailie: men så vil jeg gerne vide hvordan " tamkatte" er blevet skabt?

• #18   16. okt 2013 Cass: Ja det er et godt spørgsmål

• #19   16. okt 2013 Kailie: ja det syntes jeg også smiley

• #20   16. okt 2013 Der findes ikke vildkatte i Danmark..

• #21   16. okt 2013 Nå så det gør der ikke.

Men det er også liget meget hvor vildkatte lever men alle katte har noget vildkat i blodet smiley

• #22   16. okt 2013 Nej det gør der ikke, en vildkat er en art for sig smiley

• #23   16. okt 2013 Tamkatten blev "lavet" i Egypten for mange mange tusinde år siden og så vidt jeg husker stammer alle (som i ALLE) katte mere eller mindre fra den afrikanske og europæiske vildkat.
    Men alle katte vi kender i dagens Danmark er faktisk skabt til at være tamkat, men fødes de uden for menneskers hænder, bliver det "vildkatte". Men den ægte vildkat findes på savannen:) og i den europæiske vilde natur.

Så jo, Danmarks vild og tamkatte er helt samme kat, opvokset under forskellige forhold smiley
    Så hvis vi skal navlepille, så nej, der findes ikke vildkatte i danmark

• #24   16. okt 2013 Nemlig..

Jeg er jo heller ikke afrikaner fordi mennesket stammer derfra smiley

• #25   16. okt 2013 Og grunden, cassandra, til at katten blev tam i Egypten er fordi, at religiøst set, er katten "dødens vogter" i Egypten, altså den, som hjælper de døde til dødsriget, så derfor et positivt religiøst symbol, som egypterne gjorde sig "gode venner med".. Kunne forestille mig at det var sådan en blev tam i sidste ende, at egypterne ville holde sig gode venner med dødens vogter, til når de skulle over på den anden side

• #27   16. okt 2013 smiley
    Hvorfor bruger du ikke bare tiden på at træne dig selv til alt muligt latterligt, og lader katten være kat?
    Dine tidligere tråde var ligeså mærkelige.

• #28   17. okt 2013 Undskyld, men nu bliver der også blandet heste ind i det...
    Der arbejdes netop på at forbyde én af de træningsformer man i DK bruger til spring!

Hvad med elefanter? Flere organisationer arbejder for at få dem ud af cirkus fordi de ikke er skabt til underholdning!

Så selv om du VIL træne din kat til at stå på 2 ben hvilket en hund kan men ikke en kat, hvorfor dropper du ikke bare projektet og i stedet træner den til noget naturligt? Nogle træner agility. Det er da mere naturligt at springe og løbe end at stå på bagben.

Og hvis du mener at KG er fanatikere (hellige som du kalder det), hvorfor skriver du så??

• #29   17. okt 2013 Kailie:
    "Det er ikke tilfældet og jeg aner hvad det vil sige at have kat. "
    Yeps!
    Katte skal både bades, have tøj på og stå på bagben smiley
    Du har meget lang erfaring med katte - ironi kan forekomme smiley

• #30   21. okt 2013 Lidt underligt at få sin kat til at stå på to ben da der vel er en grund til at den har fire ben?:)
    Og ikke to ben:)

Kommentér på:
Bedere balance

Annonce