844 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Aktivitetslegetøj Aktivitetslegetøj
Jeg ser man kan få meget aktivitetslegetøj til katte.
Er det noget der er populært hos katte og gælder det også den voksne kat? Jeg ved at nogen syntes det er fedt og andre er ligeglade men sådan over det store billede.
Jeg vil godt få købt lidt som en slags startpakke til den dag jeg køber kat.
Jeg kunne hurtigt ribbe butikken for meget, så det ville være rart med lidt at gå efter.
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men generelt noget hvor de skal bruge hjernen og poterne er godt og falder der en godbid som bonus så kan de fange de fleste mad glade katte
Men jeg kan anbefale at søge på aktivitet(slegetøj) i forum, så dukker der et par tråde op som måske kan give lidt inspiration..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Det er i øvrigt en rigtig god ide at du forberede dig så godt INDEN du anskaffer dig en kat. Det var der rigtig mange der kunne lære noget af
Hvis det er en killing du skal have, så vil en killing lege med stort set alt, især det der kan bevæge sig.
Jeg vil anbefale dig at sætte nogle af pengene ind på en konto, så du løbende kan anskaffe dig tingene efterhånden, som du lærer din killing/kat at kende.
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
Denne er min lille fis glad for - og det fede ved den er at man kan ligge godbidder i, så missen skal bruge energi på at få dem ud..
Kig evt meget rundt på diverse sider for det er tit det billigere på nettet..
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
http://t.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej/intelligenslegetoej/182713
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg tænkte at starte med at købe 1 aktivitetsting 1 "fiskestang" et par småting til at have ligende på gulvet og kaste med (mus, fisk, bold) og tage den derfra.
Af andet: Kattebakke, vandskål og madskål, 2 et-eller-andet at sove i, 1 stk kattemiljø og en løststående kradsehalløj.
Mon ikke det kan gøre det, til 61 kvm hvoraf størstedelen bliver til stue/køkken?
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/drillepind/med_fjer/380508
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
dec 2012
Kanin er store så vidt jeg ved. Kan en kat virkelig æde dem?
dec 2012
Jeg tænker hvis man bruger det med omtanke, begrænset tid og slutter af med et bytte, i form som et stykke kød eller noget legetøj om så ikke det er en fornuftig og god måde at lave en god jagt for missen?
Aktivitetslegetøj