Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maine coon killing
  • #1   25. jan 2014 Du risikerer nemt at miste en kat der løber frit. Det bedste er dog at vurdere om katten egner sig til fritløb og om området er sikkert nok for katten. En lille killing der er alene kan ikke altid finde hjem og skal være nogle måneder gamle . Jeg ville starte med at lukke hende ud i en aflukket have. Det vil være dumt at lukke hende ud her i kulden på egen pote. Jeg har selv en enkelt gang fundet en killing der var faret vild og heldigvis kom den hjem igen. Men det er jo ikke altid man er så heldig. Så det skal du da lige tænke godt igennem først . Det er også bedst om den er mærket og neutraliseret inden den bliver ude kat.

• #3   25. jan 2014 Jeg ville sige den skulle være fikset og mærket og ikke ud uden for hegnet før forårs varmen bliver rigtig god, og helst ind om natten?

smiley jeg har så ikke udekatte selv, men har valgt en lukket have hvor de kan være, og jeg har også haft Main Coon og de er meget glade for have livet og får god pels af det, min Kurilian bobtail er også glad for udelivet, hvor bimserne helst vil have stille og varmt vejr smiley

profilbillede
  • #5   26. jan 2014 Når du skriver at den gerne vil ud er det så fordi den har haft udeadgang før???

Og du skriver det er en Maine Coon, hvad står der i din kontrakt?? Mange MCO opdrættere sælger ikke til fritløb, så hvad siger din opdrætter??

Og ja du skal bestemt ikke lukke katten ud før den er neutraliseret, mærket og vaccineret..
    Og så skal du måske lige undersøge området du bor i, hvordan deres syn på fritløbende katte, husk naboer kan til en hver tid kræve at du skal holde din kat fra deres grund, og det er altså ikke en succes at lukke en kat inde der før har haft udeadgang..

Kommentér på:
Maine coon killing

Annonce