Kattesele og gåturer til indendørs katte - Jeres mening? Kattesele og gåturer til indendørs katte - Jeres mening?
Hej alle sammen.
Håber i har en god efterårs mandag derude og i nyder tilværelsen!
Jeg har et spørgsmål til jer erfarne mennesker!
Jeg har min smukke Alex på 23 uger, vi bor i en stor lejlighed på 102kvm. Men jeg har lige fra begyndelsen gerne villet ud i luften og gå rundt med ham i sele, da jeg bor omringet af skøn natur!
Mit dilemma er at jeg høre så sindssygt forskellige meninger om det. Nogle siger strengt at man helt skal holde en indekat fra nogen form for kontakt til omverdenen! Andre at det er helt fint at tage dem med ud på en gåtur og lade dem boltre sig.
Hvad er jeres meninger?
Han kan sagtens gå i sele og er relativt selvsikker i den lige nu. Han viser stor interesse for ting udendørs og vil gerne med når jeg forlader lejligheden.
okt 2014
Følger: 11 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 147
Men de to andre var vilde med og komme ud hveranden dag og de stod hverken ved døren eller noget.
Så jeg vil sige det ka du sagtsen .
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
man kan jo risikere at katten bluver atresset når den ikke må komme ud en dag. Det kan man aldrig vide noget om på forhånd...
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 75
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.145
Mit største problem var hunde, og folks reaktion når de kommer med en hund som ikke kan lide katte, hundene tog det bedre end forventet, men der var 2 kernterrier som flyttede ind på vores rute, og Manne ville ikke ændre rute, men de hunde var han bange for, og de var næsten over hegnet hver gang vi gik forbi.
Jeg vil foreslå dig, at gå den rute du kunne tænke dig, at gå med katten, og se hvad du møder på de tidspunkter du ønsker, at gå med katten, hør det flere gange før du tager katten med, så du føler dig sikker på, at i ikke møde løse hunde, eller andet som kan skræmme, for katte kan stort set sno sig ud af en hver sele, hvis de er i panik.
nov 2014
Følger: 5 Følgere: 11 Katte: 1 Svar: 34
Kattesele og gåturer til indendørs katte - Jeres mening?