6.245 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvor højt kan en kat hoppe? Hvor højt kan en kat hoppe?

Ja har I nogensinde tænkt over det?

Jeg sad og motionerede Foxen med en rød laserpointer og satte prikken på en dør. Foxen stillede sig nedenunder og lige pludselig hoppede han lidt højere end lysprik og prøver at hapse den med sine for potter.

Jeg måler afstand fra gulv til prik, det viser sig at han hoppede over 1.3 m smiley Så meget power er der åbenbart i en 6 kg kats bagben smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor højt kan en kat hoppe?
  • #2   3. feb 2017 ja, katte kan hoppe meget højt.
    ca 2,2 m kunne den af min søsters katte der kunne hoppe højest klare.
    Mine holder sig lidt mere moderate, men ser dem da jævnligt hoppe 1,5 meter op.

• #3   3. feb 2017 Hvorfor bruger du laser points??

Værste legetøj der findes .. kattene bliver helt forvirret i hovedet over dem smiley jeg forstår slet ik at nogen sælger sådan et legetøj smiley

• #4   3. feb 2017 Sælger? Den har jeg fået fra min far, som brugte den til foredrag - skulle være ret praktisk i stedet stå og fægte med en pegepind. Er nu et minde om min far. At jeg også har en meget kraftig grøn laser med rækkevide på 300 m som jeg købte i Hong Kong, ja derover sælger de squ alt! .

• #5   6. feb 2017 Min lille kat Mini kunne uden problemer fange fugle i luften der fløj ca 3 meter over jorden

Kommentér på:
Hvor højt kan en kat hoppe?

Annonce