{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.646 visninger | Oprettet:

HJELP min kat hvæser klør i møblerne | {{forumTopicSubject}}

hvordan lære jeg min smeagol ikke at hvæse klør i alt !!!! jeg har forsøgt vand det reagere han ikke på... på et tidspunkt smed jeg ham ud når han gjode det men så begyndte han at hvæse klør samtidig med at han kiggede på os og så når at vi begyndte at gå der hen af løb han hen til døren
HJELP HVAD GØR JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJELP min kat hvæser klør i møblerne |
  • #1   5. apr 2007 Lad være med at blive sur på ham. Katte hvæsser ikke kun kløer for at gøre dem skarpe. De gør det også for at afmærke deres egen duft, for det gør dem trygge. Hvis du farer op og smider ham ud, bliver han bare utryg - og får større behov for at kradse.

    Anskaf et godt kradsetræ - dvs. et der er højt nok til at han kan stå på bagbenene og strække sig helt ud, når han hvæsser. Kradsetræet kan gøres mere tiltrækkende med baldriandråber. Sæt evt. også et væghvæssebræt (eller flere -de fylder ikke så meget) op i nærheden af hans foretrukne kradsesteder.

    Med venlighed og tålmodighed, tror jeg godt, at du kan lære ham, hvor han godt må hvæsse kløer.


  • #2   5. apr 2007 Mine har også flået min sofa totalt og jeg har nu valgt at leve med det, jeg har 2 store kradsetræer stående i hver sin ende af huset og 1 oven på, men dem bruger de bare til at sove på og så går det ud over min sofa, min ene hund er så god til at skubbe dem væk fordi hun ved de ikke må, men nu er den ødelagt så jeg har opgivet... Jeg vil ønske dig held og lykke med at lære den det, jeg har lært mine 2 yngste det, men de 3 ældste er fuldstændig ligeglade med havd jeg mener... *GG*

  • #3   5. apr 2007 ja sådan har jeg det også smiley


  • #5   6. apr 2007 ved ikke om det vil hjælpe ved jer - men vi har altid gjort det at hvis micha kradsede i møblerne gik vi bare hen og kradsede på hendes kradsetræ så kom hun straks hen og gjorde det samme og i dag gør hun det næsten kun på kradsetræet

  • #6   15. maj 2007 Jeg skælder Casio ud når hun gør det, og tager hende i forbenene og sætter dem ud på kredsetræet. Ved ikke helt om det hjælper, for hun er ikke stoppet endnu, men jeg går stadig i troen om at det kommer en dag smiley

Kommentér på:
HJELP min kat hvæser klør i møblerne |

Annonce