{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

kattelem {{forumTopicSubject}}

ja nu er vi flyttet i hus, og begge katte er helt syge med have og pladsen MEN der er kattelem, hvilke de aldrig har været vant til, og de kan ikk finde ud af det... jeg har prøvet og lokke med mad, og sågar har jeg os prøvetat min hankat gik med ud af hoveddøren (hvor den sidder), en dag han var helt syg for og komme ud hvor jeg så proppede ham ind igennem den igen(for hvis han var så syg for og komme ud ville han vel hoppe ud af den igen?) MEN nej , han blev møg fornærmet og gik ind i stuen igen.... hva gør jeg??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattelem
  • #1   2. maj 2007 Enig med lundkvist - bare "brok dem igennem lemmen". Lok evt med godbider på den anden side, som du har prøvet, men gør det igen og igen og igen..... Tålmodighed. De skal nok lære det.

Alle vores havde aldrig set en kattelem før vi fik sat vores op, men de lærte det nu efterhånden. Det var nemmest med Kitty - hun så de andre gå igennem den smiley

• #2   2. maj 2007 Vi "brokkede" også vores katte igennem da vi fik kattelem.

Jeg sad ude i løbegården og min mand sad inde på badeværelset og skubbede kattene igennem.
    Det tog kun et par gange med hver kat - såhavde de lært det.

*HA HA sidder lige og ser sceancen for mig - det må have set vidunderligt sjovt ud*

I dag PISKER de igennem kattelemmen, så det lykkedes må man sige ;-)))

• #3   5. maj 2007 mange tak for hjælpen jeg må bare klø på ;0)

• #4   7. maj 2007 Enig med de andre.. Held og lykke ;p

• #5   11. maj 2007 haha det viser sig at min hunkat slet ikke er så dum endda :0) (det er nærmere mig der er det)... hun ved godt hvordan man bruger den det viste hun imorges da jeg havde travlt og ikk lige havde tid og lukke hende ud i lige præcis DET øjeblik hun ville, så hørte jeg en lyd og vupti sad hun ude på den anden side af lemmen :0) så mangler jeg bare at min hankat opdager det smarte ved den :0)

• #6   13. jul 2007 det er da dejligt at i fandt ud af det ;=)

Kommentér på:
kattelem

Annonce