{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

louise kemp a
louise kemp a
Tilmeldt:
12. nov 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

transportkasse {{forumTopicSubject}}

JEg er betop blevet den heldige ejer af en stor smuk kat, ved navn Lars:)
Da jeg hentede ham hos hans forrige ejer skulle han i transportkasse. Han var kun i kassen i 10 min. men var så hunderæd hele tiden.. Gispede og både sked og tissede af skræk:(
Mit spørgsmål er nu, om han kan lære at vænne sig til kassen....?
Generelt er han en meget rolig og cool kat.

ps. han er 5 år gammel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  transportkasse
  • #1   10. dec 2007 Min transport kasse står ved siden af hvor han også har sine madskåle stående, og der står den uden lågen i, og så har jeg lagt en gammel brugt tshirt ind i den, det samme gør jeg når jeg skal have ham med ud og køre.

    Så kommer der bare en tshirt i kassen som jeg har sovet med et par nætter, så er der slet ingen problemer, vi når kun at køre 5-10 minutter så ligger han rulelt sammen i kassen og sover.


  • #2   11. dec 2007 hej.. tak for jeres svar..Går straks igang med at afprøve:)

  • #3   11. dec 2007 Ja det er altid godt at lære sin kat at transportkasser og bilkørsel er noget rart.

    Mine katte hopper selv ind i kassen når den bliver stillet frem. Det er nu kun hvis vi skal til dyrlæge de kommer i den, ellers sidder de bare løst i bilen.

    Mine katte har været vant til siden jeg fik dem, at komme med ud på små køreture. Det går mig på nerverne, når en kat sidder og hyler hele vejen til dyrlæge og hjem igen. Så derfor har jeg trænet dem alle til at køre i bil og de elsker det. Det er tit at de vil med ud på en køretur. Hvis jeg skal ned at handle f.eks. så sidder de bare i bilen og kigger ud, eller tager sig en slapper på bagsædet. Det sker også at både hunde og katte bliver læsset i bilen og vi så kører en tur ud i det blå. smiley


  • #4   11. dec 2007 Ja. alle tre af mine transport kasser står fremme og bliver benyttet til både søvn og leg..
    Det gør den stressfaktor at blive transportere meget mindre da de kender kassen og forbinder den med hjemmet :o)
    Så mit råd er at vaske den godt, lægge noget blødt i bunden og så lade den stå fremme, og ellers helt blande dig uden om hvordan katten lærer at håndtere den (mener at du ikke skal forcere noget ved at introducere katten til kassen når den først kommer frem) :o)


Kommentér på:
transportkasse

Annonce