{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Min killing bliver meget ophiset under leg {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil bare høre om det er normalt, da det er første gang jeg har haft killing selv. Det er sådan at jeg har haft min killing i en uge, og hun har det med at blive meget overgiret når vi lejer, altså hun spæner rundt med krummet ryg og selvom jeg ligger legetøjet fra mig så bliver hun selv ved med at lege i noget tid, oftest stopper hun selv efter noget tid, men jeg synes personligt hun har virkelig meget energi, jeg prøver virkelig at aktivere hende, da hun er indekat, men jeg vil heller ikke at det tager overhånd, da hun ofte bliver ved med at lege i mellen 30 min og 1 time af gangen hvor vi leger/hun leger også meget selv, og så går hun ud og for noget mad/er på toilettet osv men ofte kommer hun ind og leger igen. Er det normalt? Og hvis ikke det er hvordan afhjælper jeg der så bedst? Jeg ønsker jo min killing det bedste, da hun ikke for sovet det helt store mens jeg er hjemme netop da denne grund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing bliver meget ophiset under leg
  • #1   15. jul 2019 Tillykke med din nye killing smiley

    Det er helt normalt, den er bare glad og tilfreds - og lyder som om den er sund og rask smiley

    Ikke for at tage pusten fra dig, men min søsters ene kat er 3 år - han gør det endnu smiley


  • #2   15. jul 2019 Til gengæld så sover hun sikkert når du ikke er hjemme smiley

  • #3   15. jul 2019 Du har kun en killing, så når du leger med hende, så har hun ikke kørt energi af siden sidst du legede med hende, så ja det er normalt, og energiniveau bliver ikke mindre før ved tidligst 1 års alderen.

  • #4   15. jul 2019 tillykke du har fået dig en sund killing - og dem er der bare gang i
    der skal altså noget mere til før de bliver kørt træt.

    jeg har en 15 år gammel hunkat og hun kører også det meste af formiddagen. så du har noget at glæde dig til.
    så jeg kan desværre ikke fortælle dig at det nok går over i løbet af xx mdr. For det svinger virkelig meget fra kat til kat.

    men hvis du kigger på to killinger som leger så vil du se at de bruger meget tid på det.
    her i huset foregår det meste af formiddagen på at der leges. så soves der nogle timer over middag, og så går vi i gang igen.


  • #5   16. jul 2019 Okay, tak alle sammen, jeg var bare bekymret fordi jeg have læst at killinger godt komme komme op og sove omkring de 20 timer, og det er jeg usikker på om hun gør ??

  • #6   16. jul 2019 Den skal nok få sin søvn. Ikke 2 katte er ens smiley

  • #7   16. jul 2019 jeg syntes gerne at de der 12-14 ugers killinge oftes har meget gang i den. Og "desværre" holder det i noget tid
    men når de så bliver lidt ælder så begynder de at sove mere.

    Og når de så er 15 år ja så bliver man helt forskrækket hvis de bare løber i 5 min. for så sover de noget mere


  • #8   16. jul 2019 Ja, det er lidt af en omvæltning for mig, jeg har levet med min mors kat før jeg flyttede og ham fik vi fra killing, han er 12 nu, og han har i al den tid jeg kan huske, været en meget rolig kat, og det er han specielt nu smiley

Kommentér på:
Min killing bliver meget ophiset under leg

Annonce