{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lærer kat at gå i sele???
  • #1   28. apr 2008 Jeg har prøvet lære begge mine katte det men de nægter at gå når de får den på:-/

• #2   28. apr 2008 jeg kigger lig med her... da jeg selv har tænkt på at tag min ene kat med ud.. (håber at det er okay)

• #4   28. apr 2008 helt okay:D

hmm.. håber min vil:) !

er for bange til at lade ham gå frit..

• #5   28. apr 2008 sally: super.. det vil jeg prøve.. smiley
    tak tak..

• #6   28. apr 2008 Sally.. er det så sådan nu, at de vil ud helle tiden??

• #8   28. apr 2008 ja det vil jeg da også lige vide.. smiley vil helst ikke have en kat der står og vil ud hele tiden.. smiley

• #9   28. apr 2008 okay.. for har tænkt på det i langtid.. men var lidt bange for at hun så ville ud heltiden.. hun er den perfekte indkat.. men hun er heller ikke van til andet, tænker så på om det er synd og tag hende ud i sele??

• #11   28. apr 2008 sally
    tusind tak for dine gode forklaringer.. det ku bruges smiley

• #12   28. apr 2008 okay.. det er også derfor jeg ikke har gjort det endnu..

• mia k
    mia k Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #13   28. apr 2008 .. heY alle..
    -jeg har samme problem., min kat, er heller ikk specielt interesseret i at komme i nogen sele. han smider sig bare på gulvet, så snart han får den på? -

• #15   28. apr 2008 Da jeg skulle lære mine det... der fik de den på derhjemme.. og fik lov at gå med den, lege og sove med den på.....

Det lykkedes med 2 af mine.. Men Tiger.. han synes stadig Selen er ULTRA farlig....

Held og lykke

Naja

• #16   28. apr 2008 Mine har også lært at gå i sele smiley

det er ikke svært - blot man gør det i tempi..

Vi startede med at lade dem have den på indendøers et par gange... det var enormt skægt første gang for Ramses kunne ikke finde ud af at gå forlæns... han bakkede i 20 min... vi var ved at dø af grin indvendig - det skal lige siges at det er <b>FORBUDT!!!!</b> at grine højt... det bliver katten ked af og så ødelægger man det for sig selv og katten

hver gang de har haft sele på, så er der sket noget rart i form af rejer, råt kød, masser af godbidder ect ect... så nu er de ikke spor kede af at have sele på...

de er så mindre glade for at komme ud for det er et par små kyllinge-killinger jeg har men selen elsker de..

Knus og held og lykke-potekram

• #17   28. apr 2008 tak for alle jeres super svar. smiley

når i går med jeres kat.. hvor går i så?? på gaden, skoven eller bare i haven? eller et helt tredje.. smiley

• #19   28. apr 2008 Måden vi har gjort det på er ved at give dem seler på og tage dem med ud med det samme - mine kan ik lide selen, men når de kommer ud glemer de den..

De kan dog godt stå at mijave lidt efter de er kommet ind igen, men ignorer dem eller aktiver dem så glemmer de det smiley

• #20   28. maj 2008 katte i sele er meget synd katte føler sig ik tilpas i en sele og derfor er det synd.. det er jo ik en kanind eller en hund..

• #21   11. jun 2008 Tulle ved at når hun får sele på så kommer hun ud også gider hun godt have den på..

• Lone M
    Lone M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #22   10. apr 2013 Hej alle.
    Jeg vil også gerne tage min kat med ud.
    Hun kikker nogle gange længselsfuldt ud af vinduer og dør.
    Jeg så programmet "Min umulige kat" med den fantastiske Jackson Galaxi.
    Han lærte en at lære sin kat at gå i sele.
    Det skulle jeg også prøve. Min Athene lå bare på gulvet og ville ikke engang have en godbid.

Jeg tror jeg vil prøve at lade hende gå rundt med selen inde først. Tak for ideen.

• #24   31. jul 2013 Det jeg gør er af give dem dele på og så tage dem hen til døren og så tager jeg dem med ud lige hvor jeg bor så de kan undersøge det sted først og bliver de bange tager jeg dem op med det samme de er faldet til ro kommer de ned igen og jo mere de kommer ud jo mere tryk bliver de ved plus jeg lader dem ikk lægge sig ned eller bakke. Det virker for mig( er selv lige begyndt og bruge sele) mine katte er killinger

• #25   31. jul 2013 Men start i haven så den kan under søge den først

Kommentér på:
lærer kat at gå i sele???

Annonce