{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Belønning af tricks {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Jeg har en kat (Kamma) som eeelsker at lave træning, men er så også meget glad for de godbidder hun får og jeg har en mistanke (ej jeg ved godt at det ikke er det sundeste) om at de nok ikke er helt gode, at give HVER gang hun udfører et trick.
Så jeg søger både inspiration og vejledning, til hvordan hun ellers kan belønnes og trænes.

Så hvis I også træner jeres katte, har I så nogle gode fif? smiley

Indtil videre får hun godbidder med kylling og ost.
Jeg har selv gået med tanken om at gå over til mindre mængder af pasta der kan fås på tube smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Belønning af tricks
  • #1   22. jul 2021 hvad med at prøve sådan nogle?
    https://www.maxizoo.dk/happy-cubes-frysetoerret-snacks-kylling-25-g.html

    mine elsker dem, og der er ikke noget fy i


  • #2   22. jul 2021 Tak Anja - Det er i hvert fald værd at prøve smiley Så krydser jeg fingre for at hun kan li det smiley

  • #3   22. jul 2021 jeg prøvede dem fordi jeg købte en lykke pose hos maxizoo hvor den var i
    har prøvet andre slags hvor jeg næsten selv har måtte spise dem. Men disse elsker de

    og man kan da altid prøve


  • #4   23. jul 2021 Skønt billede smiley

    Her bruger vi slet ikke godbidder mere, efter Tinka fik urinsten. Ellers fik hun flere typer, også frysetørret kylling, som jeg faktisk troede var ok. Har dog efterfølgende konstateret, at de fleste typer godbidder (hvis ikke alle) har helt forkert sammensætning i forhold til anbefalet. Især sukker- og saltmængden kan være meget for høj Derfor bruger vi udelukkende tørfoder som godbidder, og det accepteres fuldt ud smiley også så det er værd at stå på bagbenene for smiley
    Fordi Tinka er på speciakkost bruger vi selvfølgelig det foder - men ellers kan man jo købe en anden type tørfoder som godbidder. Jeg kommer i hvertfald ikke til at bruge andet - aldrig mere godbidder, idet det på den hårde måde er gået op for mig, hvor helt særligt sensitive katte kan være i forhold til sammensætningen af foder - og alt hvad de spiser tæller jo med i regnskabet smiley


  • #5   23. jul 2021 Køb en lille pose af et andet godt foder, med en smag som hun kan lide ( mine er kun til fisk og kylling), der er den fordel, at du kan give noget som er sundere end godbidder, det du køber som godbidder, er der ingen regler for indholdet af, men det er der, hvis du køber foder.
    Vådkost på ske, brugte da mine skulle lære, at komme når jeg kaldte dem ind fra haven, det har virket temmeligt godt, men skal nu og da forstærkes igen, de er 8 og 9 år.


  • #6   23. jul 2021 Mange firmaer sælger tørfoder i 400 grams poser. Mener at fx. Royal Canin Exigent er specielt egnet som godbidder fordi smagen især appellerer til kræsne katte smiley men alle typer tørfoder kan jo bruges smiley Så køb endelig noget i god kvalitet smiley

  • #7   23. jul 2021 Ja de små poser på ca 400g køber jeg også, bare ikke RC smiley men når katten er på specialkost så er der ikke mange muligheder.

  • #8   23. jul 2021 Det har du ret i Jette, så derfor bruger jeg heller ikke andet foder som godbidder. Tinka får "bare" det samme foder som godbidder - og hun er helt tilfreds. Hun bruger også gerne en masse energi for at få det ud af sin vippemus, selvom hun uden anstrengelse kan spise det samme foder fra skålen smiley

  • #9   23. jul 2021 Den jeg har henvist til er uden sukker og salt

  • #10   4. aug 2021 Tusind tak alle sammen smiley jeg prøver godbidderne først og ellers vil den stå på lækker foder. Så må jeg håbe, at hun kan li det, for hun er en smule kræsen smiley

  • #11   6. aug 2021 Orijen har en med fisk. Den er virkelig fisket. De er samtid meget små.

Kommentér på:
Belønning af tricks

Annonce