Hvor mange går med deres katte i snor? Hvor mange går med deres katte i snor?
Ja, nu må jeg lige høre.
Hvor mange går med jeres katte i en katte sele?
I vinteres mistede vi desværre vores elskede Musling, fordi hun blev kørt ned af en bil.
Vi bor lige op ad to halvtrafikerede veje, så nu tør vi ikke længere have udekatte.
Desværre har vi heller ikke en "kattegård", så vi har i stedet valgt at anskaffe os en kattesele og snor.
Idag var så "testdag", og vi var ret spændte på hvordan hun ville reagerer. Hun startede med at ligge sig på gulvtæppet og trille rundt, og lege med snoren, men så kom vi udenfor, og så var alting pludselig meget nyt og spændende.
Her er et klip af hvordan det gik første gang:
http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6507&AutoPlay=false
Men ja, man ser jo ikke så ofte folk gå rundt med deres katte, så kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der gør?
jul 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 27
Jeg får ofte en sjov bemærkning med på vejen, når vi møder nogle.
Hun siger selv til når hun vil ud i snor, så begynder hun at lege med snoren ellers hænger snoren bare i garderoben og venter på at blive taget i brug.
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg er der egentlig bare for beskyttelsens skyld *g*
jan 2009
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 7
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
Og ja Loui er vores lille hund.. Jeg går tit ture med ham i snor ned igennem byen.. Han er hel vild med at komme ud og gå i snor.. Folk der køre forbi glor godt nok lidt.. Nok ik så tit de ser en gå tur med sin kat på den måde, hehe..
Er os lidt kendt i byen, hehe.. Enten er det hestene jeg går tur med eller os mine katte, GG.. Familien i det blå hus er ik helt normale i Simested, griner
Ska os ha lave en film med ham engang..
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 28
sep 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
Men min anden triller rundt ligesom jeres og når hun kommer ud, så lister hun rundt og snuser til alting. Jeg kan ikke gå tur med hende ligesom en hund, for hun følger ikke efter mig, det er mig der skal følge efter hende. Det går lidt langsomt, men jeg tror bare man skal give det lidt tid, så skal man nok komme lidt længere end 5 meter fra hoveddøren
Hvor mange går med deres katte i snor?