1.643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvor mange går med deres katte i snor? Hvor mange går med deres katte i snor?

Ja, nu må jeg lige høre.
Hvor mange går med jeres katte i en katte sele?

I vinteres mistede vi desværre vores elskede Musling, fordi hun blev kørt ned af en bil.
Vi bor lige op ad to halvtrafikerede veje, så nu tør vi ikke længere have udekatte.
Desværre har vi heller ikke en "kattegård", så vi har i stedet valgt at anskaffe os en kattesele og snor.

Idag var så "testdag", og vi var ret spændte på hvordan hun ville reagerer. Hun startede med at ligge sig på gulvtæppet og trille rundt, og lege med snoren, men så kom vi udenfor, og så var alting pludselig meget nyt og spændende.

Her er et klip af hvordan det gik første gang:
http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6507&AutoPlay=false

Men ja, man ser jo ikke så ofte folk gå rundt med deres katte, så kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der gør?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange går med deres katte i snor?
  • #1   24. okt 2009 Molly og jeg går også tur. Hun styrer selv hvor hun vil hen og hvornår vi skal ind. Men hold op det går langsom, for alt skal kigges på og duftes til.

Jeg får ofte en sjov bemærkning med på vejen, når vi møder nogle.

Hun siger selv til når hun vil ud i snor, så begynder hun at lege med snoren ellers hænger snoren bare i garderoben og venter på at blive taget i brug.

• #2   24. okt 2009 jeg gik tur hver dag lige i starten med missen, men jeg bryder mig ikke om at gå når det er mørkt så det har vi skået ned og går meget sjællent...

• #3   24. okt 2009 Jeg går ikke med katten, den går med mig, forstået på den måde at jeg lader katten gå næsten hvor hen den vil, snuse som den har lyst til..

Jeg er der egentlig bare for beskyttelsens skyld *g*

• #4   25. okt 2009 Jeg går med min kat, fordi han ikke kan finde ud af at være ude. Men det er bare i haven smiley

• #5   25. okt 2009 mine katte bliver lukket ud hver morgen så de kan rende ud og ind hele dagen som det passer dem, Det syntes de er meget bedre end at gå tur i en snor *SS* de har tørfoder og vand hele tiden men til aften får de våd foder som de alle er vilde med, så der skal de nok finde hjem og ind *S* og Vupti, så er kattelemmen lukket til næste morgen *S* det er jo om natten de fleste katte bliver kørt ned fordi de bliver blændet af bilernes lygter det samme som desværre også sker med harerne *S*

• #6   25. okt 2009 Ja jeg går jo tit ud i haven med mine i snor og de elsker det, så det er super skønt :o)

Og ja Loui er vores lille hund.. Jeg går tit ture med ham i snor ned igennem byen.. Han er hel vild med at komme ud og gå i snor.. Folk der køre forbi glor godt nok lidt.. Nok ik så tit de ser en gå tur med sin kat på den måde, hehe..
    Er os lidt kendt i byen, hehe.. Enten er det hestene jeg går tur med eller os mine katte, GG.. Familien i det blå hus er ik helt normale i Simested, griner smiley
    Ska os ha lave en film med ham engang..

• #7   25. okt 2009 Jeg går sommetider ud med Bastian på det grønne område der er ved min lejlighed, men det er ikke så tit, da jeg ikke vil ha han blir "afhængig" smiley

• #9   25. okt 2009 Hvor er hun dygtig. Min kat ligner en ilder når jeg prøver at gå med hende, hun kryber langs mure og hække. er det mon noget der kan trænes? Det ville være lidt sjovere at gå tur, hvis vi kunne gå ligesom i går med Abby:)

• #10   2. jan 2010 Min ene kat spiller død eller går rundt som om hun har drukket en hel flaske rom, når hun får sin sele på... Hun ved det er fordi hun skal ud og hun vil simpelthen ikke. Hvis døren står åben og hun ikke har sele på, går hun heller ikke ud.

Men min anden triller rundt ligesom jeres og når hun kommer ud, så lister hun rundt og snuser til alting. Jeg kan ikke gå tur med hende ligesom en hund, for hun følger ikke efter mig, det er mig der skal følge efter hende. Det går lidt langsomt, men jeg tror bare man skal give det lidt tid, så skal man nok komme lidt længere end 5 meter fra hoveddøren smiley

Kommentér på:
Hvor mange går med deres katte i snor?

Annonce