1.148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Min killing ødelægger alt Min killing ødelægger alt

Lille problem her. min lille killing på godt 16 uger hører ikke efter når man hæver stemmen eller fjerner hende fra de genstande hun er i gang med " at lege" med styger hun derover lige bagefter igen og gør "arbejdet" færdigt. Vores anden kat er stik modsat og hører efter og vi har prøvet at opdrage dempå samme måde. Hun ikke så meget som reagee på fy, nej, eller stop eller på man hæver stemmen det mindste.

Men stadig er hun en sød kat (:

Så lidt hjælp fra en garvet katte elsker med ligende problem kunne være til stor hjælp smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min killing ødelægger alt
  • #1   10. nov 2009 killingen gør det altså ikke for at genere dig.. det er ligesom små børn, når de leger glemmer de ALT omkring dem, og de løber ikke samme sted for at gøre "arbejdet færdig" men fordi de fandt ud af det faktisk var ret sjovt

hvis den er 16 uger har den sikkert kun været hos jer i 4 uger.. på de 4 uger kan du ikke forvente katten er fuldt opdraget..

min 3 årig kat skal jeg stadig rette på engang imellem smiley

så lad være med at have ting stående så kattene nemt kan vælte det, og så mor dig over deres sjove påfund smiley

Kommentér på:
Min killing ødelægger alt

Annonce