714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tine K
Tine K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Renlighedsproblemer. Renlighedsproblemer.

Jeg har Kjeld på 3 år, han er en god og kærlig, omend lidt sær kat.
Han har boet hos min mor indtil for 2 uger siden. Jeg overtog ham fordi han begyndte at tisse og skide inde i huset, i en skuffe og i hendes seng.
Vi var ret sikre på at det var fordi hun havde fået to andre dyr (en killing og en hund på 1 år).
Han har altid været renlig, indtil for 2 måneder siden.

Nu bor han hos mig, der er ingen andre dyr, alt er taget hensyn til, men så snart jeg åbner døren til mit soveværelse, hopper han ind og tisser eller skider i min seng. Selv mens jeg sidder ved siden af (mere eller mindre). Jeg ved ikke hvad der er med ham. Han bruger OGSÅ kattebakken. Får masse af mad og kærlighed.
Det virker ikke som om der er noget galt fysisk.

Hjælp, sådan som situationen er i øjeblikket, er han udelukket fra mit værelse.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighedsproblemer.
  • #1   19. apr 2010 Er han neutraliseret og er han blevet tjekket for blærebetændelse?

• Tine K
    Tine K Tilmeldt:
    apr 2010

#2   19. apr 2010 Sofie: Han er blevet kastreret. Ikke tjekket for blærebetændelse - men det virker ikke som om han har ondt eller noget.

Britt: Tænkte nok at det ville være svært, jeg prøver, som du foreslår at holde ham fra alt hvad der ligner gamle mønstre. (evt. købe noget andet mad? Det han har nu er det samme som han fik før.

Ved bare at jeg går og har dårlig samvittighed over at jeg ikke kan putte med ham m.m. men at alt andet er for stort et arbejde.

Tak for rådene ellers smiley

• Tine K
    Tine K Tilmeldt:
    apr 2010

#3   20. apr 2010 Mange tak for hjælpen, alle sammen smiley

• #4   20. apr 2010 Feliway på spray hjalp mig og har nu en renlig kat.. Hun havde det også med at gøre det i min seng også selvom jeg lå i den... Jeg vaskede alt hvad kunne vaskes og så sprayede jeg ellers løs, i en periode forsatte jeg dog med at holde døren lukket og når den stod åben holdt jeg øje med hende... Men der skete intet :)... man skal bare lige huske at friske op med sprayen med jævne mellemrum i starten.

Kommentér på:
Renlighedsproblemer.

Annonce