890 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Elsker klikkertræning !! Elsker klikkertræning !!
Det går så godt som meget fremad med min klikker træning med Asti Indtil nu har hun lært : Gi pote , High five , sit , stå på bagben , går hen hvor jeg peger , og sidst lærte kommando - på plads ! Og nøøøj hvor vi begge nyder den samvær man har under træningen , det er blevet en helt anden kat ! Den bider aldrig mere (Den havde en mani med at den pludselig fløj på ens hånd under nus , trods at vi aldrig har leget vildt med vores hænder) Den er blevet en rigtig mors mis , følger mig hvor jeg går og VIL sove med en pote i min hånd
Ville lige deele min glæde med jer
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
aug 2009
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
Jeg kan få han til:
aflever sin bold
sit
hoppe op hvor jeg beder ham om (fx høje skole osv)
komme når jeg kalder
aug 2009
Louise Therese J: er det ikk fantastisk at træne sin kat ? Man binder et bånd i mellem en , og så er det en rigtig hyggelig måde at få tiden til at gå på
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg bruger det til at få ham til at hoppe efter en pind (targetstick) som kan være enden af et kattelegetøj, og så får jeg ham til at hoppe op og ned af ting, og han forbrænder derfor en hel del mere end hvad han normalt gør ved at slæbe flæsket rundt
feb 2005
Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 67
Det har så bare resulteret i, at når han gerne vil have en snack, så famler han rundt med poterne i ren iver ;D Så får man lige en pote i ansigtet eller på armen og lidt hist og pist, når han ser der vanker godbidder...
Og sitte! Men jeg tror ikke helt han ville kunne uden godbid
Elsker klikkertræning !!