890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Elsker klikkertræning !! Elsker klikkertræning !!

Det går så godt som meget fremad med min klikker træning med Asti smiley Indtil nu har hun lært : Gi pote , High five , sit , stå på bagben , går hen hvor jeg peger , og sidst lærte kommando - på plads ! Og nøøøj hvor vi begge nyder den samvær man har under træningen , det er blevet en helt anden kat ! Den bider aldrig mere (Den havde en mani med at den pludselig fløj på ens hånd under nus , trods at vi aldrig har leget vildt med vores hænder) Den er blevet en rigtig mors mis , følger mig hvor jeg går og VIL sove med en pote i min hånd smiley

Ville lige deele min glæde med jer smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elsker klikkertræning !!
  • #1   27. jul 2010 Jo har overvejet om jeg lige skal få min bror til at holde et kamera og smide ind smiley skal nok skrive til dig hvis jeg lige får det gjort en af dagene smiley

• #2   27. jul 2010 Hvor lyder det bare dejligt, altid dejligt når man kommer ekstra tæt på sin kat smiley (vil også gerne se video hvis/når du får lagt en ind)

• #3   28. jul 2010 Marianne H og Heidi N . Har fri på fredag , så skal jeg se om jeg kan få en film fikset sammen smiley

• #4   28. jul 2010 jeg klikker også med min hankat smiley

Jeg kan få han til:

aflever sin bold
    sit
    hoppe op hvor jeg beder ham om (fx høje skole osv)
    komme når jeg kalder

• #5   30. jul 2010 Du kán sagtens klikker træne en killing smiley Jo før jo bedre smiley En go bog er den der hedder 'træn din kat' Af Maiken Lysholm Sten smiley Den har hjulpet mig meget , med at få en fornemmelse af hvordan jeg lære min kat diverse ting smiley

Louise Therese J: er det ikk fantastisk at træne sin kat ? Man binder et bånd i mellem en , og så er det en rigtig hyggelig måde at få tiden til at gå på smiley

• #6   30. jul 2010 Jeg skal igang igen med Rottweiler, da han er blevet lidt for rund igen XD

Jeg bruger det til at få ham til at hoppe efter en pind (targetstick) som kan være enden af et kattelegetøj, og så får jeg ham til at hoppe op og ned af ting, og han forbrænder derfor en hel del mere end hvad han normalt gør ved at slæbe flæsket rundt smiley

• #7   2. aug 2010 Har også fået lært min Oliver highfive, vel og mærke med skiftende pote, alt efter om jeg bruger højre eller venstre hånd (så bruger han modsat pote - ligesom når man highfiver :))
    Det har så bare resulteret i, at når han gerne vil have en snack, så famler han rundt med poterne i ren iver ;D Så får man lige en pote i ansigtet eller på armen og lidt hist og pist, når han ser der vanker godbidder...

Og sitte! Men jeg tror ikke helt han ville kunne uden godbid

Kommentér på:
Elsker klikkertræning !!

Annonce