Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træne killiger til at bruge kattebakke
  • #1   16. aug 2010 Sæt dem jævnligt ud på kattebakken

• #2   16. aug 2010 Hvis det er killinger, der er vant til at besørge ude, ville jeg for det første anskaffe et par store bakker UDEN låg og for det andet i starten komme jord i bakkerne i stedet for grus.

• #3   16. aug 2010 okay... det vil jeg så gøre

• #4   17. aug 2010 Camilla - så kan du senere gradvist vænne dem til grus.
    Et tyndt lag grus i bundet + jord ovenpå. Næste gang lidt mere grus + jord ovenpå osv. Kattene blandet selv, når de graver, og bliver på denne måde vænnet til gruset.

Men sæt dem på bakkerne, når de har sovet, og når de har spist.

• #5   17. aug 2010 Lige mig igen:
    Det skal IKKE være købejord, men jord (usprøjtet) ude fra haven.

• #6   17. aug 2010 hmmmm Camilla, det er ikke mange dage siden du fik din første kat. Og selv om du af mange blev rådet til at give den mere end et par dage til at falde til vælger du at anskaffe ikke bare en men 2 killinger, som den heller ikke kender. Nu har du så 3 problemer i stedet for 1. Har de været udekatte inden du fik dem, og det lyder det til, så kan der gå flere uger inden de er vænnet fra at tisse og lave på gulvet eller hvor det nu lander. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan en 1-værelset kommer til at lugte. Du kan endda risikere at din første kat osse bliver urenlig pga stress.
    Men held og lykke

• #7   17. aug 2010 nu har de lært det, og den min første kat virker ikke påvirket af at jeg har fået 2 killinger. den virker faktisk mere rolig.

• #8   17. aug 2010 Jeg synes så, at det tværtimod var en GOD idé at få de to nye hurtigt.
    Den første kat ville ikke opleve at være ked af at være blevet alenekat, og den ville heller ikke have nået at få territoriefornemmelser over for de nye.

På denne her måde vil man kunne få 3 gode venner frem for 1 ældre kat og 2 små gode venner.

• #9   17. aug 2010 Jeg synes så (stadig) at det er en dårlig ide at anskaffe katte, der er vant til at være udekatte. Håber blot at det vil gå godt for dem alle tre.

Kommentér på:
træne killiger til at bruge kattebakke

Annonce